Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
pluk schreef:Heerlijk op een terrasje in de zon een wijntje gedronken en wat gegeten.
Scott was ook gelukkig, die heeft een uur lang liggen lonken naar een Berner teefje dat twee tafeltjes verderop lag. :biggrin2:
Iedereen blij dus ;D
Door src_esther
Vandaag de (vlaamse) gaai iets langer mogen aanschouwen. Hij floepte weg toen ik aan kwam lopen, terwijl ik op een snuffelende Ko stond te wachten kwam de gaai weer tevoorschijn en bleef even zitten om daarna prachtig weg te vliegen/zeilen.

Tijdens het laatste plas wandelingetje begeleid door een kerkuil. Ik hoorde steeds het geluid en heb helaas alleen heel kort een zwarte schim zien vliegen.
We horen de uil vaak rond ons huis als we binnen zijn. Tweemaal heb ik oog in oog gestaan met de prachtige uil. Met je ogen knipperen en hij is weer weg.
Door Kaela
Dat Oscar de enveloppe van het dressoir jat en versnipperd en niet het Cites document dat er in zat wat we voor Charlie hebben aangevraag ::) . Ben je even 3 maanden bezig met die papieren in orde te krijgen, zou die mafklapper het binnen 5 minuten verscheurd hebben. Nu ligt het veilig opgeborgen!
Door Shanti en co
Kaela schreef:Dat Oscar de enveloppe van het dressoir jat en versnipperd en niet het Cites document dat er in zat wat we voor Charlie hebben aangevraag ::) . Ben je even 3 maanden bezig met die papieren in orde te krijgen, zou die mafklapper het binnen 5 minuten verscheurd hebben. Nu ligt het veilig opgeborgen!
Oeww dat is zeker een geluksmomentje. Brave stoute Oscar. :biggrin2:
Door dinky89
Op weg naar mijn werk op de fiets door de regen meneer en mevrouw fazant spotten naast het fietspad en net op tijd een foto kunnen maken.
Ik moest dus stoppen, mobiel opzoeken in mijn tas en foto maken. Vorige keer aan andere kant van de weg waren ze toen al de bosjes in gegaan. Nu vliegt mevrouw dus nog net weg op de foto dus net op tijd om ze beide op de foto te krijgen :cool:
IMG_20170512_091629.jpg
IMG_20170512_091629.jpg (1.5 MiB) 2305 keer bekeken
Door Angelique
Daantje schreef:Jeeeejjjjj ,na een hele forse AB kuur met doxicicline na een tekenbeet in mijn nek met flinke Lyme verschijnselen ben ik weer " schoon"

Dat is heel fijn nieuws!
Door Charlie Angel
Daantje schreef:Jeeeejjjjj ,na een hele forse AB kuur met doxicicline na een tekenbeet in mijn nek met flinke Lyme verschijnselen ben ik weer " schoon"
Dat is gelukkig fijn nieuws!
Door Anne in Zweden

Christene, die had ik gemist! Jij krijgt het wel voor je kiezen zeg, de laatste tijd! Maar fijn dat je de Lyme hebt kunnen onderdrukken!
Door pluk
Wij zijn heerlijk een week op vakantie geweest en nu weer thuis ( :'( meer iets voor t klaagtopic...)
Voor Scott had ik om praktische redenen Bandit kvv bij, hij heeft t 6 dagen prima gegeten maar gisterenavond liet hij t staan ::)
zijn geluksmomentje van vandaag: eendenvleugels met hertenvlees :biggrin2:
Door constance.blokzijl
Ik loop trouwens wat minder in Staphorst, er wordt gewaarschuwd dat er heel veel besmette teken zijn.... Mijne hebben weer Scalibor gekregen maar jezelf controleren is ook heel belangrijk!
Door Kaela
:groupwave2: Dat is goed nieuws!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door