pluk schreef:Heerlijk op een terrasje in de zon een wijntje gedronken en wat gegeten.Iedereen blij dus
Scott was ook gelukkig, die heeft een uur lang liggen lonken naar een Berner teefje dat twee tafeltjes verderop lag.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pluk schreef:Heerlijk op een terrasje in de zon een wijntje gedronken en wat gegeten.Iedereen blij dus
Scott was ook gelukkig, die heeft een uur lang liggen lonken naar een Berner teefje dat twee tafeltjes verderop lag.
Kaela schreef:Dat Oscar de enveloppe van het dressoir jat en versnipperd en niet het Cites document dat er in zat wat we voor Charlie hebben aangevraagOeww dat is zeker een geluksmomentje. Brave stoute Oscar.. Ben je even 3 maanden bezig met die papieren in orde te krijgen, zou die mafklapper het binnen 5 minuten verscheurd hebben. Nu ligt het veilig opgeborgen!
Daantje schreef:Jeeeejjjjj ,na een hele forse AB kuur met doxicicline na een tekenbeet in mijn nek met flinke Lyme verschijnselen ben ik weer " schoon"
Daantje schreef:Jeeeejjjjj ,na een hele forse AB kuur met doxicicline na een tekenbeet in mijn nek met flinke Lyme verschijnselen ben ik weer " schoon"Wat goed!!!
Daantje schreef:Jeeeejjjjj ,na een hele forse AB kuur met doxicicline na een tekenbeet in mijn nek met flinke Lyme verschijnselen ben ik weer " schoon"Dat is gelukkig fijn nieuws!
Daantje schreef:Jeeeejjjjj ,na een hele forse AB kuur met doxicicline na een tekenbeet in mijn nek met flinke Lyme verschijnselen ben ik weer " schoon"
Daantje schreef:Jeeeejjjjj ,na een hele forse AB kuur met doxicicline na een tekenbeet in mijn nek met flinke Lyme verschijnselen ben ik weer " schoon"Ik loop trouwens wat minder in Staphorst, er wordt gewaarschuwd dat er heel veel besmette teken zijn.... Mijne hebben weer Scalibor gekregen maar jezelf controleren is ook heel belangrijk!