Eenmaal aangekomen Oscar in zijn tuig gehesen toen er een loslopende berner aan kwam. Hop, Oscar terug in de auto, alleen nooit aan de achterklep (waar we spullen aan het pakken waren) gedacht. Komt die hond buurten. Oscar zwaar over de zeik, dus ik vraag die mensen hun hond bij zich te roepen. Blanco gezichten en nul reactie. Vervolgens komt Oscar de auto uit en begint die hond te vertellen dat ie op moet zouten. Dus terwijl meneer Oscar terug in de auto probeert te krijgen, vraag ik die mensen iets minder aardig hun hond weg te halen. Weer nul reactie. Waarop ik kwaad wordt en schreeuw dat ze hun hond moeten pakken en weg moeten gaan. Komt eindelijk de zoon in actie, die pakt de hond en loopt weg. Ondertussen wist de vader ons wel te vertellen dat het losloopgebied was, wat na een blik op het bord overduidelijk niet zo was.
Ik was zoooooo kwaad. Dan ben je in aanlijngebied (nota bene de parkeerplaats direct naast een 80 km weg), komt er verdorie een loslopende hond zo ongeveer je auto in. We kunnen ook werkelijk nergens meer heen