Ronald schreef:Gisteren weer gesleuteld aan de brommert. Vandaag even afmaken en straks weer lekker blokje om.
En alvast toeleven naar een weekje Frankrijk...![]()
Dat klinkt goed! Alvast fijne dagen gewenst.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef:Gisteren weer gesleuteld aan de brommert. Vandaag even afmaken en straks weer lekker blokje om.
En alvast toeleven naar een weekje Frankrijk...![]()
Kim_S schreef:Ik ben bij mijn lieve omaatje. Het gaat heel slecht met haar... Hopelijk hoeft ze niet lang meer zo, ik gun het haar heel erg dat ze niet hoeft te lijden...Heel veel sterkte
Kim_S schreef:Ik ben bij mijn lieve omaatje. Het gaat heel slecht met haar... Hopelijk hoeft ze niet lang meer zo, ik gun het haar heel erg dat ze niet hoeft te lijden...Sterkte Kim en familie.
Kim_S schreef:Ik ben bij mijn lieve omaatje. Het gaat heel slecht met haar... Hopelijk hoeft ze niet lang meer zo, ik gun het haar heel erg dat ze niet hoeft te lijden...Ach , je oude oma . Ik hoop ook dat ze zachtjes heen mag gaan . Sterkte Kim
Kim_S schreef:Ik ben bij mijn lieve omaatje. Het gaat heel slecht met haar... Hopelijk hoeft ze niet lang meer zo, ik gun het haar heel erg dat ze niet hoeft te lijden...Lieve schat ik hoop met je mee......
Kim_S schreef:Ik ben bij mijn lieve omaatje. Het gaat heel slecht met haar... Hopelijk hoeft ze niet lang meer zo, ik gun het haar heel erg dat ze niet hoeft te lijden...Sterkte Kim
Kim_S schreef:Ik ben bij mijn lieve omaatje. Het gaat heel slecht met haar... Hopelijk hoeft ze niet lang meer zo, ik gun het haar heel erg dat ze niet hoeft te lijden...Sterkte Kim, ook voor je familie
Pauline schreef:Ik ben er weer. Vrijdag geopereerd, drie gruwelijke dagen gehad, maar vanmorgen mocht ik toch lekker naar huis.Fijn, weer lekker thuis Pauline! En hoe prettig zal het voor je zijn dat je nu al die nare brok in je keel kwijt bent!! Drie dagen ziek van dat gas is dan "niet leuk" maar als de operatie goed is gegaan en jij straks helemaal klachten vrij bent...dan hoop ik dat je die drie dagen snel weer vergeten bent.
Direct al geen brok meer in de keel, iedereen was verbaasd, vaak duurt dit tot 4-6 weken voordat je dat merkt.
Helaas 8 weken geen rood vlees, geen grove/vezelrijke voeding, geen noten, geen koolzuurhoudende dranken, eigenlijk vooral vloeibaar. Brrrrr, maar wat moet dat moet. Sterker nog, na 5 theelepels zit ik vol. Connie vroeg al of ze niet p.o. een GBP hadden gedaan.Advies is ook om vitaminerijke drankjes te nemen, maar ik maak wel groene smoothies, als ik dat erdoor krijg.
Operatie was een fluitje van een cent, pijn valt enorm mee, maar oh oh oh wat ben ik ziek geweest van het gas dat ze in je blazen om je lichaam op te pompen. Afschuwelijk.... Dipidolor, oxycodon, meloxicam niets hielp, uiteindelijk hebben ze er diazepam in gestopt, zodat ik in ieder geval een beetje van de wereld was. Ging het gisterochtend prima, mocht ik gisteravond naar huis, krijg ik 's middags een migraine-aanval van heb-ik-jou-daar..... Dus nog maar een nachtje gelogeerd.
Eddie is drie keer voor de kat zijn viool naar Amersfoort gekomen, want elke keer kon ik amper 5 woorden met hem wisselen, maar dat vond hij geen punt. Nu ben ik weer lekker thuis en lepel rustig een glas water binnen. Is wel wat hoor, vorige week klokte ik nog zo een glas water weg, nu doe ik er rustig 2 uur over.