Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Ronald schreef:Gisteren weer gesleuteld aan de brommert. Vandaag even afmaken en straks weer lekker blokje om.

En alvast toeleven naar een weekje Frankrijk... :)

:coolio:

Dat klinkt goed! Alvast fijne dagen gewenst. :)
Door -Annemarie-
Druk bezig geweest in de tuin. Grindmatten en grind zouden vrijdag geleverd worden, dusnie. :( Genoeg andere dingen te doen, daar niet van. Maar het was leuk geweest als we het af hadden kunnen maken.
Komend weekeind in de herkansing. :)
Vanmiddag naar de dierenwinkel omdat die van die speciale matten in de aanbieding hebben; van die hele fijne die water, zand enz opnemen. Er ligt er 1 in de hal en het werkt al een trein, ik klop hem wekelijks uit en er zit me een troep in! Nu waren ze voor de helft van de prijs en laten ze ook mooi in de autobench passen! Dus ik sta bij de kassa met 2 matten, voor me een stel met een kind van een jaar of 13/14. Allerlei hondenspulletjes gekocht, puppybrokjes, bakje, speeltjes enz. Ik hoor ze vragen maar hoe krijg ik de pup straks zindelijk? Die man keurig uitleggen; na het spelen, eten slapen zet je hem buiten eerst vaste plek, bla bla bla. Hoor nog niets geks... tot hij zegt nou en zo is je pupje wel zindelijk met een week of 2/3 Euh what? Dus die man zegt oh dus na 2/3 weken plast hij niet meer in huis? Nee hoor zegt de verkoper. Ik kon dus echt niet mijn mond houden op dat moment en roep; nou een hond heeft pas volledig controle over zijn blaas als hij 6 of 7 maanden oud is, tot die tijd is het heel normaal dat er ongelukjes gebeuren hoor!

Kon gewoon niet mijn mond houden, hoop dat die mensen zich ook nog wat meer gaan inlezen of de een goede fokker hebben getroffen die ze wel goede adviezen geeft.
Door Mieke L.
Kim_S schreef:Ik ben bij mijn lieve omaatje. Het gaat heel slecht met haar... Hopelijk hoeft ze niet lang meer zo, ik gun het haar heel erg dat ze niet hoeft te lijden... :-*
Heel veel sterkte :-* Ik denk aan jullie.
Kim_S schreef:Ik ben bij mijn lieve omaatje. Het gaat heel slecht met haar... Hopelijk hoeft ze niet lang meer zo, ik gun het haar heel erg dat ze niet hoeft te lijden... :-*
Sterkte Kim en familie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Pauline
Ik ben er weer. Vrijdag geopereerd, drie gruwelijke dagen gehad, maar vanmorgen mocht ik toch lekker naar huis.

Direct al geen brok meer in de keel, iedereen was verbaasd, vaak duurt dit tot 4-6 weken voordat je dat merkt.

Helaas 8 weken geen rood vlees, geen grove/vezelrijke voeding, geen noten, geen koolzuurhoudende dranken, eigenlijk vooral vloeibaar. Brrrrr, maar wat moet dat moet. Sterker nog, na 5 theelepels zit ik vol. Connie vroeg al of ze niet p.o. een GBP hadden gedaan. ;D Advies is ook om vitaminerijke drankjes te nemen, maar ik maak wel groene smoothies, als ik dat erdoor krijg.

Operatie was een fluitje van een cent, pijn valt enorm mee, maar oh oh oh wat ben ik ziek geweest van het gas dat ze in je blazen om je lichaam op te pompen. Afschuwelijk.... Dipidolor, oxycodon, meloxicam niets hielp, uiteindelijk hebben ze er diazepam in gestopt, zodat ik in ieder geval een beetje van de wereld was. Ging het gisterochtend prima, mocht ik gisteravond naar huis, krijg ik 's middags een migraine-aanval van heb-ik-jou-daar..... Dus nog maar een nachtje gelogeerd.

Eddie is drie keer voor de kat zijn viool naar Amersfoort gekomen, want elke keer kon ik amper 5 woorden met hem wisselen, maar dat vond hij geen punt. Nu ben ik weer lekker thuis en lepel rustig een glas water binnen. Is wel wat hoor, vorige week klokte ik nog zo een glas water weg, nu doe ik er rustig 2 uur over.
Door smulpaap
Ach , je oude oma . Ik hoop ook dat ze zachtjes heen mag gaan . Sterkte Kim :-*
Door Pauline
Lieve schat ik hoop met je mee...... :-*
Door dinky89
Wat fijn dat de brok nu al weg is Pauline! Dan weet je in ieder geval waarvoor je deze weken nog moet doorbikkelen ;)
Sterkte Kim :-*
Door zurca
Sterkte Kim, ook voor je familie :bigarmhug:
Pauline schreef:Ik ben er weer. Vrijdag geopereerd, drie gruwelijke dagen gehad, maar vanmorgen mocht ik toch lekker naar huis.

Direct al geen brok meer in de keel, iedereen was verbaasd, vaak duurt dit tot 4-6 weken voordat je dat merkt.

Helaas 8 weken geen rood vlees, geen grove/vezelrijke voeding, geen noten, geen koolzuurhoudende dranken, eigenlijk vooral vloeibaar. Brrrrr, maar wat moet dat moet. Sterker nog, na 5 theelepels zit ik vol. Connie vroeg al of ze niet p.o. een GBP hadden gedaan. ;D Advies is ook om vitaminerijke drankjes te nemen, maar ik maak wel groene smoothies, als ik dat erdoor krijg.

Operatie was een fluitje van een cent, pijn valt enorm mee, maar oh oh oh wat ben ik ziek geweest van het gas dat ze in je blazen om je lichaam op te pompen. Afschuwelijk.... Dipidolor, oxycodon, meloxicam niets hielp, uiteindelijk hebben ze er diazepam in gestopt, zodat ik in ieder geval een beetje van de wereld was. Ging het gisterochtend prima, mocht ik gisteravond naar huis, krijg ik 's middags een migraine-aanval van heb-ik-jou-daar..... Dus nog maar een nachtje gelogeerd.

Eddie is drie keer voor de kat zijn viool naar Amersfoort gekomen, want elke keer kon ik amper 5 woorden met hem wisselen, maar dat vond hij geen punt. Nu ben ik weer lekker thuis en lepel rustig een glas water binnen. Is wel wat hoor, vorige week klokte ik nog zo een glas water weg, nu doe ik er rustig 2 uur over.
Fijn, weer lekker thuis Pauline! En hoe prettig zal het voor je zijn dat je nu al die nare brok in je keel kwijt bent!! Drie dagen ziek van dat gas is dan "niet leuk" maar als de operatie goed is gegaan en jij straks helemaal klachten vrij bent...dan hoop ik dat je die drie dagen snel weer vergeten bent.
Ik wens je een spoedig herstel toe :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door