Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Ik ben verbrand op mijn rug. :-[ Gisteren de hele dag in topje en korte broek in de tuin bezig geweest. Had de voorkant wel gesmeerd, de achterkant duidelijk niet. ::)
Door Charlie Angel
-Annemarie- schreef:Ik ben verbrand op mijn rug. :-[ Gisteren de hele dag in topje en korte broek in de tuin bezig geweest. Had de voorkant wel gesmeerd, de achterkant duidelijk niet. ::)
Oeps! Voortaan niet meer vergeten. :-*
Door Siberienne
-Annemarie- schreef:Ik ben verbrand op mijn rug. :-[ Gisteren de hele dag in topje en korte broek in de tuin bezig geweest. Had de voorkant wel gesmeerd, de achterkant duidelijk niet. ::)
Ik in mijn nek. Ook niet gesmeerd. Au. :-X
Door hannabelgje
Ik moest krabben vanmorgen. Het is verdorie 18 april. Wat nou opwarming van de aarde.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door pearlsofpassion
De ijsheiligen zijn pas half mei hoor, dat is altijd zo geweest. ;)
Met de klimaatverandering wordt het globaal warmer maar bij ons vooral natter. Alhoewel we daar de laatste weken ook niets van gemerkt hebben... ::)
En wanneer de golfstroom ermee stopt zal het hier zelfs een pak kouder worden. :-\

Maar je hebt verder wel alle reden om te klagen. :biggrin2:
Krabben is altijd een reden tot klagen.
Door Fenixjuh
Ik heb voor het eerst in mijn leven hooikoorts >:(
Ik mag kiezen tussen de hele dag snotteren en niezen, of 'out' raken van de medicatie. Dan slaap ik 's avonds van 7 tot 9 en ga ik om 10 uur uitgeput naar bed..
Door hannabelgje
Fenixjuh schreef:Ik heb voor het eerst in mijn leven hooikoorts >:(
Ik mag kiezen tussen de hele dag snotteren en niezen, of 'out' raken van de medicatie. Dan slaap ik 's avonds van 7 tot 9 en ga ik om 10 uur uitgeput naar bed..
Verse gember werkt heel goed tegen hooikoorts. Sap van maken of thee van trekken. Rauw is uiteraard het beste.

Door Too
Gebeurde mij ook zomaar ineens, de eerste keren ook alleen maar als ik in Doetinchem kwam zodra we op de snelweg zaten was het ook weer over :idiot2: , nu heb ik het niet ieder jaar ( en dan gelukkig maar een paar weken)
Ga je ook out van loretadine, ik kiep de eerste dagen wel om als ik cetirizine inneem loretadine gaat meestal wel goed. (in mijn gevaltegen netelroos en dus soms een paar weken hooikoorts)
Als je het niet heel heftig hebt wil pollinosan van Vogel ook helpen
Door Aprilsnow
Mij heeft het geholpen toch ruim een jaar zo goed als geen (geraffineerde) suikers en brood meer te nemen. Geen idee hoe je eetpatroon is maar sinds ik de frisdrank, gebak, brood laat staan zijn mijn klachten echt minder geworden. Voor de korte termijn brengt dat dus heel weinig ::)
Door Radja
Al zeker een maand lang 2x per week gebeld worden door microsoft >:(
Anoniemnummer,maar ik moet wel oppakken,omdat ik meerdere,oa mijn ouders in Hongarije, ken die met een anoniemnummer bellen! Ik laat ze niet uitspreken,hang dus direct op,maar ik word er zo niet goed van! >:(

Ons telefoonnummer is ook anoniem en we staan al miljoenen keren bij 'bel me niet,bel me nooit en andere registers', maar dat schijnt niets uit te maken >:(
Door Radja
Had inderdaad door een zogenaamd iemand van microsoft bij moeten zetten! Maar was zo pissig, zodat ik ff niet nadacht wat ik hier neer tikte!
Volgens mij is de volgende tip hier al een keer geschreven, maar ik kreeg het net weer, maar de volgende keer wanneer ze weer bellen, een ogenblikje oid zeggen en dan de telefoon neerleggen en niets meer doen
Door hannabelgje
Radja schreef:Had inderdaad door een zogenaamd iemand van microsoft bij moeten zetten! Maar was zo pissig, zodat ik ff niet nadacht wat ik hier neer tikte!
Volgens mij is de volgende tip hier al een keer geschreven, maar ik kreeg het net weer, maar de volgende keer wanneer ze weer bellen, een ogenblikje oid zeggen en dan de telefoon neerleggen en niets meer doen
Ik heb gezegd dat het heel raar is dat ze bellen omdat ik geen computer heb. Ze hebben nooit meer teruggebeld.

Door dinky89
Mijn moeder had er dit jaar extreem last van en heeft enorm baat gehad van medical taping: https://www.fysiotape.nl/medical-taping/hooikoorts/
Ipv 2 allergie pillen per dag ging ze naar 0, ook nadat de tape verwijderd was. Is dus nog een derde keuze naast snotteren en medicatie ;)
Door constance.blokzijl
dinky89 schreef:
Mijn moeder had er dit jaar extreem last van en heeft enorm baat gehad van medical taping: https://www.fysiotape.nl/medical-taping/hooikoorts/
Ipv 2 allergie pillen per dag ging ze naar 0, ook nadat de tape verwijderd was. Is dus nog een derde keuze naast snotteren en medicatie ;)
Dat heeft mijn pete kind vorig jaar ook gedaan, die had er vorig jaar zo vreselijk last van, kind was er lamlendig en kriegelig van, puber dus om de haverklap dikke driftbuien erbij. Toevallig zag ik het, gemeld en van ellende hebben ze het eigenlijk geprobeerd, ze knapte er zo enorm van op! Dus wel een tip die het proberen waard is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door