Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef:Ik ben verbrand op mijn rug.Oeps! Voortaan niet meer vergeten.Gisteren de hele dag in topje en korte broek in de tuin bezig geweest. Had de voorkant wel gesmeerd, de achterkant duidelijk niet.
-Annemarie- schreef:Ik ben verbrand op mijn rug.Ik in mijn nek. Ook niet gesmeerd. Au.Gisteren de hele dag in topje en korte broek in de tuin bezig geweest. Had de voorkant wel gesmeerd, de achterkant duidelijk niet.
Fenixjuh schreef:Ik heb voor het eerst in mijn leven hooikoortsVerse gember werkt heel goed tegen hooikoorts. Sap van maken of thee van trekken. Rauw is uiteraard het beste.![]()
Ik mag kiezen tussen de hele dag snotteren en niezen, of 'out' raken van de medicatie. Dan slaap ik 's avonds van 7 tot 9 en ga ik om 10 uur uitgeput naar bed..
Fenixjuh schreef:Ik heb voor het eerst in mijn leven hooikoortsGebeurde mij ook zomaar ineens, de eerste keren ook alleen maar als ik in Doetinchem kwam zodra we op de snelweg zaten was het ook weer over![]()
Ik mag kiezen tussen de hele dag snotteren en niezen, of 'out' raken van de medicatie. Dan slaap ik 's avonds van 7 tot 9 en ga ik om 10 uur uitgeput naar bed..
Fenixjuh schreef:Ik heb voor het eerst in mijn leven hooikoortsMij heeft het geholpen toch ruim een jaar zo goed als geen (geraffineerde) suikers en brood meer te nemen. Geen idee hoe je eetpatroon is maar sinds ik de frisdrank, gebak, brood laat staan zijn mijn klachten echt minder geworden. Voor de korte termijn brengt dat dus heel weinig![]()
Radja schreef:Had inderdaad door een zogenaamd iemand van microsoft bij moeten zetten! Maar was zo pissig, zodat ik ff niet nadacht wat ik hier neer tikte!Ik heb gezegd dat het heel raar is dat ze bellen omdat ik geen computer heb. Ze hebben nooit meer teruggebeld.
Volgens mij is de volgende tip hier al een keer geschreven, maar ik kreeg het net weer, maar de volgende keer wanneer ze weer bellen, een ogenblikje oid zeggen en dan de telefoon neerleggen en niets meer doen
Fenixjuh schreef:Ik heb voor het eerst in mijn leven hooikoortsMijn moeder had er dit jaar extreem last van en heeft enorm baat gehad van medical taping: https://www.fysiotape.nl/medical-taping/hooikoorts/![]()
dinky89 schreef:Dat heeft mijn pete kind vorig jaar ook gedaan, die had er vorig jaar zo vreselijk last van, kind was er lamlendig en kriegelig van, puber dus om de haverklap dikke driftbuien erbij. Toevallig zag ik het, gemeld en van ellende hebben ze het eigenlijk geprobeerd, ze knapte er zo enorm van op! Dus wel een tip die het proberen waard is!
Mijn moeder had er dit jaar extreem last van en heeft enorm baat gehad van medical taping: https://www.fysiotape.nl/medical-taping/hooikoorts/
Ipv 2 allergie pillen per dag ging ze naar 0, ook nadat de tape verwijderd was. Is dus nog een derde keuze naast snotteren en medicatie