Kaela schreef:Beterschap Martine! Hopelijk helpt de AB snel!Ohhh das balen Karin!!
Net terug van de fysio. De Loop van Leeuwarden is van de baan. Mijn blessure speelt weer op. Ik hoopte dat het wel meeviel, maar ik ben iets te eigenwijs en optimistisch geweest. En dik 3 weken niet mogen lopen laat niet genoeg tijd meer over om op tijd goed voorbereid te zijn.
En ook al ben ik geen wedstrijdloper en interesseert mijn tijd en alles me geen bal, het was wel een doel waar ik al een jaar naar toe werk. Het valt me zwaar dat niet te halen. Ik kan het wel, ik wil het wel, maar mijn pootjes kunnen het niet op deze termijn. En de enige invloed die ik daar op heb is heel voorzichtig doen en super super langzaam opbouwen. Dus dan maar een extra jaar er aan vast plakken, het is niet anders.
Het lijkt al te helpen, de gierende pijn is weg en het ei in mijn kaak staat minder strak, en ook mijn lippen kan ik weer bewegen

Wel een wijze les, als je een zenuwbehandeling hebt gehad in een kies en die voelt raar aan ga naar de tandarts!