Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Kaela schreef:Beterschap Martine! Hopelijk helpt de AB snel!

Net terug van de fysio. De Loop van Leeuwarden is van de baan. Mijn blessure speelt weer op. Ik hoopte dat het wel meeviel, maar ik ben iets te eigenwijs en optimistisch geweest. En dik 3 weken niet mogen lopen laat niet genoeg tijd meer over om op tijd goed voorbereid te zijn.

En ook al ben ik geen wedstrijdloper en interesseert mijn tijd en alles me geen bal, het was wel een doel waar ik al een jaar naar toe werk. Het valt me zwaar dat niet te halen. Ik kan het wel, ik wil het wel, maar mijn pootjes kunnen het niet op deze termijn. En de enige invloed die ik daar op heb is heel voorzichtig doen en super super langzaam opbouwen. Dus dan maar een extra jaar er aan vast plakken, het is niet anders.
Ohhh das balen Karin!!

Het lijkt al te helpen, de gierende pijn is weg en het ei in mijn kaak staat minder strak, en ook mijn lippen kan ik weer bewegen :biggrin2:
Wel een wijze les, als je een zenuwbehandeling hebt gehad in een kies en die voelt raar aan ga naar de tandarts!
Door Martine-Tom
pearlsofpassion schreef:Oei. Ik heb 10 jaar geleden ook een kies ontzenuwd gehad en sindsdien voelt die ALTIJD raar? ::) :P
Dat hoort niet, ik heb er in totaal 4 gehad en na genezing voelden ze niks anders dan de andere kiezen. Deze kies voelde na de renovatie af en toe alsof er lucht onder zat ofzo, gewoon raar, anders. Maar ja, geen pijn dus dat ik daarmee naar de ta moest drong niet door.
Door Siberienne
Bij mij is er een kies na twee wortelkanaal behandelingen en blijvend pijn uit gehaald en die plek voelt nu nog steeds raar en pijnlijk. 'Dat gebeurt soms' waren de wijze woorden van mijn tandarts :P niks aan te doen, dus leren we er maar mee leven....

@kaela; balen hoor. Ik kan het me helemaal voorstellen, zo'n doel en dan niet doorgaan. :( sterkte!

Eigen klaag; ik ben moe. Slaap weer slecht sinds rare actie op het werk. Waarom krijg ik die maal-molen in mijn hoofd zo slecht uit...

En waarom loopt toetsenbord iPad steeds vast :biggrin2:
Door Eef+Stippels
@Siberienne :bigarmhug:

Tijdens de wandeling kwam ik een vrouw tegen met 50 meter achter haar een loslopende labrador, die op de grond lag. Zegt ze tegen mij dat de hond ieder moment op ons af zal komen rennen als een gek :o maar niets doet.
Ik zeg haar dat xindy dat niet prettig vindt, 'ja maar hij doet niets'.
Ik ben maar gauw omgedraaid, viel geen land mee te bezeilen ::)
Andere honden moeten het blijkbaar maar accepteren dat er een ongeleid projectiel op ze af komt schieten.
Door smulpaap
Ik denk dat ik de dweil voorlopig maar een ww -uitkering gun :biggrin2:
Zinloze missie momenteel ,
Door hannabelgje
Eef+doggies schreef:@Siberienne :bigarmhug:

Tijdens de wandeling kwam ik een vrouw tegen met 50 meter achter haar een loslopende labrador, die op de grond lag. Zegt ze tegen mij dat de hond ieder moment op ons af zal komen rennen als een gek :o maar niets doet.
Andere honden moeten het blijkbaar maar accepteren dat er een ongeleid projectiel op ze af komt schieten.
En ik doe de mijne om die reden altijd aan de riem en krijg dan altijd te horen dat ze dat niet prettig vinden en ik haar gewoon los moet laten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
Eef+doggies schreef:@Siberienne :bigarmhug:

Ik zal een keer meelopen met Shadow. Probleem meteen opgelost. Die heeft daar een hele duidelijke communicatie over en dan zie je meteen een heel andere hond dan die op die lieve foto. ;)
Net iedere hondeneigenaar vindt dat even leuk, maar in Noorwegen zij een mevrouw over haar jonge jachthond heel nuchter "zo, die heeft ook weer wat geleerd" en die hond was nadien ook niet meer bij Shadow weg te slaan trouwens. Maar wel ineens een stuk beleefder....
Door -Annemarie-
Ik mag vrijdag naar de tandarts voor een flinke ontsteking in de bovenkaak. Is het besmettelijk ofzo? :P

Leef vanaf het weekeind op ibu+paracetamol en het voelt nog steeds niet fijn aan. Helaas is mijn favo tandarts er niet elke dag, maar ik wacht graag op hem. :D
Door Martine-Tom
-Annemarie- schreef:Ik mag vrijdag naar de tandarts voor een flinke ontsteking in de bovenkaak. Is het besmettelijk ofzo? :P

Leef vanaf het weekeind op ibu+paracetamol en het voelt nog steeds niet fijn aan. Helaas is mijn favo tandarts er niet elke dag, maar ik wacht graag op hem. :D
jeetje :o
Ik zit nu 3 dagen aan de ab en ben zoooo blij, mn kaak is nog steeds dik en slikken is nog steeds gevoelig maar sinds de ab geen pijnstillers meer nodig gehad. Wang is wel al minder dik aan het worden dus hopelijk is het met het einde van de ab ook afgelopen met die dikke kop van nu :P
Sterkte met de tijd uitzitten tot vrijdag!
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:Ik zal een keer meelopen met Shadow. Probleem meteen opgelost. Die heeft daar een hele duidelijke communicatie over en dan zie je meteen een heel andere hond dan die op die lieve foto. ;)
Net iedere hondeneigenaar vindt dat even leuk, maar in Noorwegen zij een mevrouw over haar jonge jachthond heel nuchter "zo, die heeft ook weer wat geleerd" en die hond was nadien ook niet meer bij Shadow weg te slaan trouwens. Maar wel ineens een stuk beleefder....

Bedankt voor het aanbod :biggrin2:
Xindy kan ook duidelijk zijn, maar dan heb je al gauw een asociale hond ::) Blijkbaar moet ze alles wat een ander doet maar leuk vinden :-X

Ook fijn zijn de mensen die zeggen dat hun hond niets doet, maar dat ie daarna wel op hoge poten borstelend over je hond gaat hangen...

@hannabelgje, ik ben altijd blij als mensen hun hond aanlijnen bij het passeren. Daar voorkom je makkelijk gedoe mee.

@Annemarie, sterkte!!
Door Siberienne
Eef+doggies schreef:Bedankt voor het aanbod :biggrin2:
Xindy kan ook duidelijk zijn, maar dan heb je al gauw een asociale hond ::) Blijkbaar moet ze alles wat een ander doet maar leuk vinden :-X

Ook fijn zijn de mensen die zeggen dat hun hond niets doet, maar dat ie daarna wel op hoge poten borstelend over je hond gaat hangen...

@hannabelgje, ik ben altijd blij als mensen hun hond aanlijnen bij het passeren. Daar voorkom je makkelijk gedoe mee.

@Annemarie, sterkte!!
Misschien kun je de volgende keer joelend op de mevrouw afrennen en je armen om haar heen slaan. En dan vragen of ze dat ook zo leuk vindt. Je doet toch niets? :biggrin2: :biggrin2:
Door src_esther
Siberienne schreef:Misschien kun je de volgende keer joelend op de mevrouw afrennen en je armen om haar heen slaan. En dan vragen of ze dat ook zo leuk vindt. Je doet toch niets? :biggrin2: :biggrin2:
:2funny: :2funny:
Door constance.blokzijl
Toch nog ff klaagje; Willem onze HTK poes is op ouderen controle geweest, ze lijkt nog prima gezond, maar aangezien wij wat klachten over haar hadden o.a. piesen op plekken waar het niet hoort, s'nachts en op allerlei andere gekke tijden gillen (bijna letterlijk) om eten terwijl ze echt al ongeveer 14 jaar vaste eettijden heeft bij ons en mevrouw is nog meer bijterig en mepperig dan ze al was, is de DA tot de conclusie gekomen dat ze waarschijnlijk dement wordt....
Ook lastig vind ik, want zoals het nu gaat vind ik het echt lastig. Ze is altijd al een babbelkous geweest, en we hebben ook altijd hele gesprekken gehad, maar ze is nu zo dwingend en schreeuwend en dat werkt zo vreselijk op mijn zenuwen, ik wordt daar zo ongeduldig van..... Merk dat ik dit heel moeilijk vind, want ze is verder op zich dus nog gezond.
Door El_Kato
Je kan Cholodin proberen dat geeft ze wat rust. Kan je niet uitleggen hoe het werkt heb het ook na een tip van hier voor Mexi en Manu maar bij hun werkt het heel goed. Het is er ook specifiek voor katten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door