chinezenpup foto's blz 7
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re: 5 pupjes geboren, foto pag 3
Schattig 
Ik vind ze zooooooooooooo schattig, vooral die zwart-witte met haar <3
[quote="miik"]Ontbijt;

Wat een leuke foto's.
Ik geniet ervan
Ik geniet ervan
-
Shanti en co
- 5-sterren

Aww wat zijn ze leuk. 
Gelukkig.... Er is bezoek om de pups te knuffelen....

Laatst gewijzigd door miik op di 28 feb 2017, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Tssss.....
D'r zit een dalmaat tussen....
Hij krijgt stippen !

Pups worden al net zo lui als hun moeder....

D'r zit een dalmaat tussen....
Hij krijgt stippen !

Pups worden al net zo lui als hun moeder....

Re: 5 chinese naakthond pupjes
De knoop is doorgehakt....
Dit mooie meisje gaat blijven !
Nou ja, soort van. Mijn zusje wilde heel graag een pupje. En het wordt hun eerste hondje. Dus ze vind het allemaal reuze spannend ! En we hebben nu afgesproken, dat dit pupje co-own bij hun zal gaan wonen. Dus ze blijft stiekem ook een beetje van mij. En ze zal ook veel bij mij zijn, en bij mij logeren, dus helemaal leuk !
Ik had gezegd, ik ga geen pupje zelf houden.... tenzij er echt een perfect pupje bij zit ! En natuurlijk kwam de vraag, oke wat vind jij dan een perfect pupje ? Dat is niet moeilijk.... een naakt teefje, met echht weinig lichaamshaar, zodat je niet hoeft te scheren. Ohja, en dan een zwarte donkere huid, en dan liefst een witte kuif ! Maar ja, dan wel het liefste zwart rond de ogen... en dan ook geen fijn pupje, maar liefst gewoon beetje robuust !
En als je dan bedenkt, dat deze combi 50% kans geeft op naakt, en maar 25% kans op een naakte teef... en dat dan ook nog de kans op die kleuren en die bouw dan dus wel heeeeeel klein wordt... tja, dan is de verrassing wel heel groot als er precies zo'n droompupje bij zit !!! Dus ik ben heel blij met deze oplossing !
Mn zusje wil haar heel graag Sky noemen, maar ja met een f... dat wordt een beetje vreemd... dus we hebben er nu van gemaakt "Fire up the Sky", roepnaam Sky !

Dit mooie meisje gaat blijven !
Nou ja, soort van. Mijn zusje wilde heel graag een pupje. En het wordt hun eerste hondje. Dus ze vind het allemaal reuze spannend ! En we hebben nu afgesproken, dat dit pupje co-own bij hun zal gaan wonen. Dus ze blijft stiekem ook een beetje van mij. En ze zal ook veel bij mij zijn, en bij mij logeren, dus helemaal leuk !
Ik had gezegd, ik ga geen pupje zelf houden.... tenzij er echt een perfect pupje bij zit ! En natuurlijk kwam de vraag, oke wat vind jij dan een perfect pupje ? Dat is niet moeilijk.... een naakt teefje, met echht weinig lichaamshaar, zodat je niet hoeft te scheren. Ohja, en dan een zwarte donkere huid, en dan liefst een witte kuif ! Maar ja, dan wel het liefste zwart rond de ogen... en dan ook geen fijn pupje, maar liefst gewoon beetje robuust !
En als je dan bedenkt, dat deze combi 50% kans geeft op naakt, en maar 25% kans op een naakte teef... en dat dan ook nog de kans op die kleuren en die bouw dan dus wel heeeeeel klein wordt... tja, dan is de verrassing wel heel groot als er precies zo'n droompupje bij zit !!! Dus ik ben heel blij met deze oplossing !
Mn zusje wil haar heel graag Sky noemen, maar ja met een f... dat wordt een beetje vreemd... dus we hebben er nu van gemaakt "Fire up the Sky", roepnaam Sky !

Re: 5 chinese naakthond pupjes
Wat mooi!! Ze zijn zo leuk om te zien!! Bijzonder hoor!
Re: 5 chinese naakthond pupjes, meet Sky blz 6
Gefeliciteerd met Sky :-)
En wat een fijne oplossing om toch zelf een beetje je perfecte pupje aan te kunnen houden
En wat een fijne oplossing om toch zelf een beetje je perfecte pupje aan te kunnen houden
- Angelique
- 5-sterren

Leuk! Is dat het boppertje?
Nee, dat was het lannghaar teefje. Ook dat wordt een prachtig hondje. Denk net alss Foxy, want Foxy had ook zo'n witte kop met 1 zwart oog aan 1 kant....Angelique schreef:Leuk! Is dat het boppertje?
- Angelique
- 5-sterren

miik schreef:Nee, dat was het lannghaar teefje. Ook dat wordt een prachtig hondje. Denk net alss Foxy, want Foxy had ook zo'n witte kop met 1 zwart oog aan 1 kant....
OKé, maar op deze foto had het ook zo voor een boppertje door kunnen gaan qua tekening
Wel een hele blote hoorAngelique schreef:OKé, maar op deze foto had het ook zo voor een boppertje door kunnen gaan qua tekening
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ben je niet bang dat de pups ontploffen?
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk