Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
De knoop is doorgehakt....
Dit mooie meisje gaat blijven ! :smitten: :smitten: :smitten:
Nou ja, soort van. Mijn zusje wilde heel graag een pupje. En het wordt hun eerste hondje. Dus ze vind het allemaal reuze spannend ! En we hebben nu afgesproken, dat dit pupje co-own bij hun zal gaan wonen. Dus ze blijft stiekem ook een beetje van mij. En ze zal ook veel bij mij zijn, en bij mij logeren, dus helemaal leuk !
Ik had gezegd, ik ga geen pupje zelf houden.... tenzij er echt een perfect pupje bij zit ! En natuurlijk kwam de vraag, oke wat vind jij dan een perfect pupje ? Dat is niet moeilijk.... een naakt teefje, met echht weinig lichaamshaar, zodat je niet hoeft te scheren. Ohja, en dan een zwarte donkere huid, en dan liefst een witte kuif ! Maar ja, dan wel het liefste zwart rond de ogen... en dan ook geen fijn pupje, maar liefst gewoon beetje robuust !
En als je dan bedenkt, dat deze combi 50% kans geeft op naakt, en maar 25% kans op een naakte teef... en dat dan ook nog de kans op die kleuren en die bouw dan dus wel heeeeeel klein wordt... tja, dan is de verrassing wel heel groot als er precies zo'n droompupje bij zit !!! Dus ik ben heel blij met deze oplossing !
Mn zusje wil haar heel graag Sky noemen, maar ja met een f... dat wordt een beetje vreemd... dus we hebben er nu van gemaakt "Fire up the Sky", roepnaam Sky !

Afbeelding
Angelique schreef:Leuk! Is dat het boppertje?
Nee, dat was het lannghaar teefje. Ook dat wordt een prachtig hondje. Denk net alss Foxy, want Foxy had ook zo'n witte kop met 1 zwart oog aan 1 kant....
miik schreef:Nee, dat was het lannghaar teefje. Ook dat wordt een prachtig hondje. Denk net alss Foxy, want Foxy had ook zo'n witte kop met 1 zwart oog aan 1 kant....

OKé, maar op deze foto had het ook zo voor een boppertje door kunnen gaan qua tekening :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door