Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
Martine-Tom schreef:Oh zo kreeg ik ruzie met de vriendenloterij :biggrin2:
Wilt u kans maken op grote sommen geld?
Nee dank u.
Oh u heeft al genoeg.
Ja.
Maar wilt u niet meer dan??
Nee.
Maar....wilt u geen grotere woning?
Nee hoor deze caravan is groot zat.
Ja maar...iedereen wil toch eer geld!
Nee hoor...

Nouja dat ging 10 minuten zo door tot hij echt boos werd :biggrin2:
ha ha ha herkenbaar ;D
Door Aprilsnow
Angelique schreef:KLinkt alsof 'm iets goed dwars zit. Hopelijk boert het vlot over.
Na 2 keer een hoop gras kotsen is het in de loop van de dag beter geworden. Denk echt dat er van het kippenkarkas iets dwars zat wat niet wilde zakken. In de avond wat spiervlees en kwartelkarkasje gegeven. Lijkt erop dat daarmee dat wat er dwars zat gezakt is. Voor het slapen gaan was het hikken, slikken en likken helemaal weg. Ook de scheetjes en boeren waren klaar (gelukkig). Blij dat het over was. Heb alleen gisteren dus echt niets nuttigs voor het werk gedaan.... was zo moe (vraag me af hoe mensen met baby's dat doen).
Door Angelique
Aprilsnow schreef:Na 2 keer een hoop gras kotsen is het in de loop van de dag beter geworden. Denk echt dat er van het kippenkarkas iets dwars zat wat niet wilde zakken. In de avond wat spiervlees en kwartelkarkasje gegeven. Lijkt erop dat daarmee dat wat er dwars zat gezakt is. Voor het slapen gaan was het hikken, slikken en likken helemaal weg. Ook de scheetjes en boeren waren klaar (gelukkig). Blij dat het over was. Heb alleen gisteren dus echt niets nuttigs voor het werk gedaan.... was zo moe (vraag me af hoe mensen met baby's dat doen).
Die zijn dat gewend joh #wonderwoman :biggrin2:

Fijn dat datgene wat dwarszat weer opgehoepeld is.
Door dinky89
Dacht Dinky te verwennen door haar voor het eerst een kuikentje te geven. Het was zowaar zonnig met blauwe lucht (die overigens ook alweer vertrokken is) dus ik dacht Dinky naar buiten de tuin in en kuiken geven. Madam snuffelde er met veel interesse aan maar toen was er wat gerammel door de woei en vertrok ze snel weer naar binnen >:(
Morgen maar opnieuw proberen wanneer er wat minder wind is....
Door hannabelgje
Net mijn dagelijkse rondje maisveld gedaan met Zoë. Daar zitten een hoop katten waarvan we er altijd eentje heerlijk zonnend aantroffen. Die bleef ook altijd doodstil zitten als we langs kwamen lopen. Een heel mooi cypers met schildpad poesje. Jong beestje nog. Net vonden we haar dood naast een tuin. Arm beest. Geen idee waardoor ze gestorven is. Haar rode vriend zat naast haar. Rust zacht kleine poezel. Voorlopig maar extra alert zijn dat Zoë absoluut niks eet op dat veld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door pluk
hannabelgje schreef:Net mijn dagelijkse rondje maisveld gedaan met Zoë. Daar zitten een hoop katten waarvan we er altijd eentje heerlijk zonnend aantroffen. Die bleef ook altijd doodstil zitten als we langs kwamen lopen. Een heel mooi cypers met schildpad poesje. Jong beestje nog. Net vonden we haar dood naast een tuin. Arm beest. Geen idee waardoor ze gestorven is. Haar rode vriend zat naast haar. Rust zacht kleine poezel. Voorlopig maar extra alert zijn dat Zoë absoluut niks eet op dat veld.

Je hebt toch wel de dierenambulance ingelicht? Dan kunnen zij het katje weghalen en checken voor een chip. Misschien mist iemand z'n beestje :'(
Door hannabelgje
pluk schreef: Je hebt toch wel de dierenambulance ingelicht? Dan kunnen zij het katje weghalen en checken voor een chip. Misschien mist iemand z'n beestje :'(
Er bestaat hier geen dierenambulance dus nee.

Door Siberienne
Klaagde van Spot; ik kan toch niet rustig poepen als de wind mijn drol zowat weer naar binnen blaast!

((Hij keek echt zooooooo verontwaardigd)) :biggrin2: :biggrin2:

We liepen langs een weide met debiele schapen. Sorry dat ik het zeg. S2 was wat druk met de wind enzo. Wilden naar de schaapjes toen die gingen rennen. Ik ingrijpen, laat ze even rustig zitten, zodat ik beetje normaal door kan lopen. Komen die schapen kijken met z'n allen. Om vervolgens zodra ik een beweging maak, weer weg te sjezen. Waardoor S2 weer op achterste benen staat. Zo ging dat nog een keer of vier vijf door, kunnen beesten niet gewoon in een hoekje gaan staan ofzo? ::) ::)
Door dinky89
Vriend thuisgekomen en heeft het kuiken binnen gegeven. Madam Dinky is duidelijk verwend want het ruikt erg lekker maar 'ober, dit zijn toch geen hapklare brokjes >:( '
Gezegd er snee in te maken, heeft vriend braaf gedaan. Mevrouw heeft er vervolgens aan gelukt.
Ik naar boven om andere broek aan te trekken, kom terug, weg dinky en weg kuiken. Was al bang dat ze het op de vloerbedekking zat te verorberen beneden. Gelukkig had ze hem alleen naar de keuken versleept ::)
Zodra wij in buurt van bakje komen krijgen we hulp miauwtjes want het is een te groot stuk ;D Dat is grote klaag van dinky ;)
Door eelke
dinky89 schreef:Vriend thuisgekomen en heeft het kuiken binnen gegeven. Madam Dinky is duidelijk verwend want het ruikt erg lekker maar 'ober, dit zijn toch geen hapklare brokjes >:( '
Gezegd er snee in te maken, heeft vriend braaf gedaan. Mevrouw heeft er vervolgens aan gelukt.
Ik naar boven om andere broek aan te trekken, kom terug, weg dinky en weg kuiken. Was al bang dat ze het op de vloerbedekking zat te verorberen beneden. Gelukkig had ze hem alleen naar de keuken versleept ::)
Zodra wij in buurt van bakje komen krijgen we hulp miauwtjes want het is een te groot stuk ;D Dat is grote klaag van dinky ;)
Kan ik je gevoel misschien verlichten door te vertellen dat mijn Pupje Gijs eens een hele gans op de bank wilde opeten? :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door