Kaio schreef: Is dat niet een fijn kussen dan?Dat kan ze niet zo waarderen vrees ik.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: Is dat niet een fijn kussen dan?Dat kan ze niet zo waarderen vrees ik.
Martine-Tom schreef:Oh zo kreeg ik ruzie met de vriendenloterijha ha ha herkenbaar![]()
Wilt u kans maken op grote sommen geld?
Nee dank u.
Oh u heeft al genoeg.
Ja.
Maar wilt u niet meer dan??
Nee.
Maar....wilt u geen grotere woning?
Nee hoor deze caravan is groot zat.
Ja maar...iedereen wil toch eer geld!
Nee hoor...
Nouja dat ging 10 minuten zo door tot hij echt boos werd
Angelique schreef:KLinkt alsof 'm iets goed dwars zit. Hopelijk boert het vlot over.Na 2 keer een hoop gras kotsen is het in de loop van de dag beter geworden. Denk echt dat er van het kippenkarkas iets dwars zat wat niet wilde zakken. In de avond wat spiervlees en kwartelkarkasje gegeven. Lijkt erop dat daarmee dat wat er dwars zat gezakt is. Voor het slapen gaan was het hikken, slikken en likken helemaal weg. Ook de scheetjes en boeren waren klaar (gelukkig). Blij dat het over was. Heb alleen gisteren dus echt niets nuttigs voor het werk gedaan.... was zo moe (vraag me af hoe mensen met baby's dat doen).
Aprilsnow schreef:Na 2 keer een hoop gras kotsen is het in de loop van de dag beter geworden. Denk echt dat er van het kippenkarkas iets dwars zat wat niet wilde zakken. In de avond wat spiervlees en kwartelkarkasje gegeven. Lijkt erop dat daarmee dat wat er dwars zat gezakt is. Voor het slapen gaan was het hikken, slikken en likken helemaal weg. Ook de scheetjes en boeren waren klaar (gelukkig). Blij dat het over was. Heb alleen gisteren dus echt niets nuttigs voor het werk gedaan.... was zo moe (vraag me af hoe mensen met baby's dat doen).Die zijn dat gewend joh #wonderwoman
hannabelgje schreef:Net mijn dagelijkse rondje maisveld gedaan met Zoë. Daar zitten een hoop katten waarvan we er altijd eentje heerlijk zonnend aantroffen. Die bleef ook altijd doodstil zitten als we langs kwamen lopen. Een heel mooi cypers met schildpad poesje. Jong beestje nog. Net vonden we haar dood naast een tuin. Arm beest. Geen idee waardoor ze gestorven is. Haar rode vriend zat naast haar. Rust zacht kleine poezel. Voorlopig maar extra alert zijn dat Zoë absoluut niks eet op dat veld.Je hebt toch wel de dierenambulance ingelicht? Dan kunnen zij het katje weghalen en checken voor een chip. Misschien mist iemand z'n beestje
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
pluk schreef: Je hebt toch wel de dierenambulance ingelicht? Dan kunnen zij het katje weghalen en checken voor een chip. Misschien mist iemand z'n beestjeEr bestaat hier geen dierenambulance dus nee.
dinky89 schreef:Vriend thuisgekomen en heeft het kuiken binnen gegeven. Madam Dinky is duidelijk verwend want het ruikt erg lekker maar 'ober, dit zijn toch geen hapklare brokjesKan ik je gevoel misschien verlichten door te vertellen dat mijn Pupje Gijs eens een hele gans op de bank wilde opeten?'
Gezegd er snee in te maken, heeft vriend braaf gedaan. Mevrouw heeft er vervolgens aan gelukt.
Ik naar boven om andere broek aan te trekken, kom terug, weg dinky en weg kuiken. Was al bang dat ze het op de vloerbedekking zat te verorberen beneden. Gelukkig had ze hem alleen naar de keuken versleept![]()
Zodra wij in buurt van bakje komen krijgen we hulp miauwtjes want het is een te groot stukDat is grote klaag van dinky