Angelique schreef:Misschien moet je je ramen een keer zemen
Ik moet helemaal niks

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Misschien moet je je ramen een keer zemen
eelke schreef:Ik moet helemaal niksje ziet t pas echt als de zon erop schijnt, en als ie schijnt heb ik zo'n mooi plat zonnescherm wat ik kan laten zakken
eelke schreef:Weer een glazenwassersbedrijf dat mijn ramen wil zemen 'omdat ze zo vies zijn, echt heel vies'. Niet gratis natuurlijk. Rot op, heb je zelf al eens in de spiegel gekeken?Zo heb ik een keer ruzie gehad met iemand die mijn kliko wilde schoonmaken! Op mijn nee dank je zei hij: dus u heeft liever een vieze? Echt zo irritant! Rot op waar bemoei je je mee![]()
Nee dat zei ik niet. Ik zei twee keer; nee bedankt dat hoeft niet.
Mieke L. schreef:Zo heb ik een keer ruzie gehad met iemand die mijn kliko wilde schoonmaken! Op mijn nee dank je zei hij: dus u heeft liever een vieze? Echt zo irritant! Rot op waar bemoei je je meeOh zo kreeg ik ruzie met de vriendenloterij
eelke schreef:Weer een glazenwassersbedrijf dat mijn ramen wil zemen 'omdat ze zo vies zijn, echt heel vies'. Niet gratis natuurlijk. Rot op, heb je zelf al eens in de spiegel gekeken?![]()
Nee dat zei ik niet. Ik zei twee keer; nee bedankt dat hoeft niet.
Eef+doggies schreef:Ik zou dankjewel zeggen, zoek al jaren naar zo'n buurvrouw![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een (nieuwe) buurvrouw die in mijn tuin gaat harken als ik het onkruid niet goed bij houdWat moet je daar toch mee
Eef+doggies schreef:Oh doe mij er zoeen! De mijne zeurt alleen maar zodra 1 blaadje zich een weg naar mijn voortuin baant is het al smerig.....ik word daar heel erg opstandig van![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een (nieuwe) buurvrouw die in mijn tuin gaat harken als ik het onkruid niet goed bij houdWat moet je daar toch mee
Martine-Tom schreef:Oh doe mij er zoeen! De mijne zeurt alleen maar zodra 1 blaadje zich een weg naar mijn voortuin baant is het al smerig.....ik word daar heel erg opstandig vanMijn buurman heeft een mega bladblazer. 3x raden waar die blaadjes dan eindigen
Siberienne schreef:Mijn buurman heeft een mega bladblazer. 3x raden waar die blaadjes dan eindigenMijn buuf veegt elke dag de blaadjes bij elkaar en deponeerd ze dan voor een boom...die voor mijn huis staat...3x raden waar die blaadjes heen gaan en wie dáár dan vervolgens over komt klagen![]()
Ach ja. Heb verder echt niks over ze te klagen - hooguit dat ze gaan verhuizende bladblazer ga ik niet missen, mijn buuv wel ...
Eef+doggies schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Martine-Tom schreef:Mijn buuf veegt elke dag de blaadjes bij elkaar en deponeerd ze dan voor een boom...die voor mijn huis staat...3x raden waar die blaadjes heen gaan en wie dáár dan vervolgens over komt klagenSommige mensen hebben ook geen leven he? Dat je je druk gaat maken over de blaadjes in de tuin vd buuv, daar kan ik me zo niks bij voorstellen....
Martine-Tom schreef:Oh doe mij er zoeen! De mijne zeurt alleen maar zodra 1 blaadje zich een weg naar mijn voortuin baant is het al smerig.....ik word daar heel erg opstandig van
Eef+doggies schreef:Dat ook helaas.Achter onze huizen is een landgoed en daar staan prachtige monumentale acacia's. Ok, mijn tuin is dus wekenlang wit vd bloesemblaadjes en ik veeg mij in de herfst ook een ongeluk. Maar ach, we genieten ook van de bomen. Zei mijn andere buurman toch serieus dat hij vond dat al die bomen maar om moesten want hij had zo'n last van de blaadjes.... Echt mijn mond viel open. Gelukkig gaat dat niet gebeuren !
Ik zal nooit snappen wat mensen toch tegen blaadjes hebbenZe vergaan vanzelf en dan heb je mooi compost