Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Misschien moet je je ramen een keer zemen :2funny:

Ik moet helemaal niks >:( je ziet t pas echt als de zon erop schijnt, en als ie schijnt heb ik zo'n mooi plat zonnescherm wat ik kan laten zakken :cool:
Door diana.andriessen
eelke schreef:Ik moet helemaal niks >:( je ziet t pas echt als de zon erop schijnt, en als ie schijnt heb ik zo'n mooi plat zonnescherm wat ik kan laten zakken :cool:

Ja ik ben er ook al zo'n fan van, van ramen zemen :(

Kan iemand mij vertellen waarom vliegtickets zo achterlijk duur zijn? Zou een leuk vakantiehuisje boeken op een ABC eiland, ware het niet dat mijn hele budget én meer al opgaat aan de vliegreis :'(
Door pearlsofpassion
Ja, we kunnen niet allemaal als onze overbuurman zijn...
Die zeemt zijn ramen minstens elke zaterdag, soms nog eens tussendoor. Zelfs terwijl het regent of sneeuwt... ::)
Volgens ons is het zijn hobby... :biggrin2:
Door Mieke L.
eelke schreef:Weer een glazenwassersbedrijf dat mijn ramen wil zemen 'omdat ze zo vies zijn, echt heel vies'. Niet gratis natuurlijk. Rot op, heb je zelf al eens in de spiegel gekeken? >:(

Nee dat zei ik niet. Ik zei twee keer; nee bedankt dat hoeft niet. ::)
Zo heb ik een keer ruzie gehad met iemand die mijn kliko wilde schoonmaken! Op mijn nee dank je zei hij: dus u heeft liever een vieze? Echt zo irritant! Rot op waar bemoei je je mee >:(
Door Martine-Tom
Mieke L. schreef:Zo heb ik een keer ruzie gehad met iemand die mijn kliko wilde schoonmaken! Op mijn nee dank je zei hij: dus u heeft liever een vieze? Echt zo irritant! Rot op waar bemoei je je mee >:(
Oh zo kreeg ik ruzie met de vriendenloterij :biggrin2:
Wilt u kans maken op grote sommen geld?
Nee dank u.
Oh u heeft al genoeg.
Ja.
Maar wilt u niet meer dan??
Nee.
Maar....wilt u geen grotere woning?
Nee hoor deze caravan is groot zat.
Ja maar...iedereen wil toch eer geld!
Nee hoor...

Nouja dat ging 10 minuten zo door tot hij echt boos werd :biggrin2:
Door constance.blokzijl
Ik had ook ruzie vandaag... Met iemand van mijn werk, vreselijk eigenwijze man, die denkt altijd alles perfect te doen en als er dan iets mis gaat is het de schuld van iemand anders. En die meneer vroeg mij iets, ik geef antwoord met daar moet je die en die voor hebben, die is daar verantwoordelijk voor en vervolgens kreeg ik, uitgerekend van hem!, een preek over dat ik alles maar afschuif en geen verantwoording neem. Met ook wat minder aardige benamingen. Ik heb met open mond staan luisteren, maar niet gereageerd.
Ik heb vaker issues met hem, hij heeft ooit een vreselijke grove opmerking gemaakt die door een andere collega gemeld is bij HR en hij dus voor gewaarschuwd is. En sindsdien zoekt hij regelmatig ruzie met me. Bah, zo'n nare, rancuneuze, kleinzielige man is het....
De opmerking van een vrouwelijke collega die er bij stond vond ik wel briljant; ik heb niet alles gehoord, maar trek het je niet aan. Volgens mij hebben mannen ook regelmatig last van hun hormonen en zeiken ze iemand af omdat ze daar dan last van hebben.

Edit; typo
Door Eef+Stippels
eelke schreef:Weer een glazenwassersbedrijf dat mijn ramen wil zemen 'omdat ze zo vies zijn, echt heel vies'. Niet gratis natuurlijk. Rot op, heb je zelf al eens in de spiegel gekeken? >:(

Nee dat zei ik niet. Ik zei twee keer; nee bedankt dat hoeft niet. ::)
;D ;D ;D ;D

Ik heb een (nieuwe) buurvrouw die in mijn tuin gaat harken als ik het onkruid niet goed bij houd :biggrin2: Wat moet je daar toch mee :???:
Door Kim_S
Eef+doggies schreef:;D ;D ;D ;D

Ik heb een (nieuwe) buurvrouw die in mijn tuin gaat harken als ik het onkruid niet goed bij houd :biggrin2: Wat moet je daar toch mee :???:
Ik zou dankjewel zeggen, zoek al jaren naar zo'n buurvrouw :biggrin2:
Door Martine-Tom

Oh doe mij er zoeen! De mijne zeurt alleen maar zodra 1 blaadje zich een weg naar mijn voortuin baant is het al smerig.....ik word daar heel erg opstandig van :biggrin2:
Door Siberienne
Martine-Tom schreef:Oh doe mij er zoeen! De mijne zeurt alleen maar zodra 1 blaadje zich een weg naar mijn voortuin baant is het al smerig.....ik word daar heel erg opstandig van :biggrin2:
Mijn buurman heeft een mega bladblazer. 3x raden waar die blaadjes dan eindigen :biggrin2:

Ach ja. Heb verder echt niks over ze te klagen - hooguit dat ze gaan verhuizen :( de bladblazer ga ik niet missen, mijn buuv wel ...
Door Martine-Tom
Siberienne schreef:Mijn buurman heeft een mega bladblazer. 3x raden waar die blaadjes dan eindigen :biggrin2:

Ach ja. Heb verder echt niks over ze te klagen - hooguit dat ze gaan verhuizen :( de bladblazer ga ik niet missen, mijn buuv wel ...
Mijn buuf veegt elke dag de blaadjes bij elkaar en deponeerd ze dan voor een boom...die voor mijn huis staat...3x raden waar die blaadjes heen gaan en wie dáár dan vervolgens over komt klagen ;D
Door smulpaap

Te vriend houden maar :biggrin2:
Door Siberienne
Martine-Tom schreef:Mijn buuf veegt elke dag de blaadjes bij elkaar en deponeerd ze dan voor een boom...die voor mijn huis staat...3x raden waar die blaadjes heen gaan en wie dáár dan vervolgens over komt klagen ;D
Sommige mensen hebben ook geen leven he? Dat je je druk gaat maken over de blaadjes in de tuin vd buuv, daar kan ik me zo niks bij voorstellen....
Door Eef+Stippels
Martine-Tom schreef:Oh doe mij er zoeen! De mijne zeurt alleen maar zodra 1 blaadje zich een weg naar mijn voortuin baant is het al smerig.....ik word daar heel erg opstandig van :biggrin2:

Dat ook helaas.
Ik zal nooit snappen wat mensen toch tegen blaadjes hebben ::) Ze vergaan vanzelf en dan heb je mooi compost :biggrin2:
Door Siberienne
Eef+doggies schreef:Dat ook helaas.
Ik zal nooit snappen wat mensen toch tegen blaadjes hebben ::) Ze vergaan vanzelf en dan heb je mooi compost :biggrin2:
Achter onze huizen is een landgoed en daar staan prachtige monumentale acacia's. Ok, mijn tuin is dus wekenlang wit vd bloesemblaadjes en ik veeg mij in de herfst ook een ongeluk. Maar ach, we genieten ook van de bomen. Zei mijn andere buurman toch serieus dat hij vond dat al die bomen maar om moesten want hij had zo'n last van de blaadjes.... Echt mijn mond viel open. Gelukkig gaat dat niet gebeuren !

Klaagje: ik ben moe en heb keelpijn. Hoop niet dat de griep mij nu ook te grazen gaat nemen :-\ :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door