Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
Angelique schreef:^^ Ik ken 'm andersom...wil je 'm even vasthouden...nee hoor, kan 'm vanaf hier ook goed zien...*boze moeder* ::) :biggrin2:
+1
Angelique schreef:Ik denk overigens niet dat mensen snel vinden dat ze recht hebben om jouw baby vast te houden, ik denk dat ze het gewoon heel erg leuk vinden en teleurgesteld zijn als het niet mag. Moet je verder zelf weten hoor, tis jouw baby.
+1
Door jasmijn
Angelique schreef:^^ Ik ken 'm andersom...wil je 'm even vasthouden...nee hoor, kan 'm vanaf hier ook goed zien...*boze moeder* ::) :biggrin2:

Ja dat snap ik dus ook voor geen meter :???:
Het is toch geen door geef pop :-X
Zo'n klein wezentje snapt de wereld amper en heeft instinktief zijn moeder nodig, een veilige plek om vanaf de wereld te verkennen.
Mensen mogen ook wel soms mijn damen vast houden hoor maar enkel als zowel elza als die mensen dat willen en het rustig en veilig is.
Angelique schreef: Ik denk overigens niet dat mensen snel vinden dat ze recht hebben om jouw baby vast te houden, ik denk dat ze het gewoon heel erg leuk vinden en teleurgesteld zijn als het niet mag. Moet je verder zelf weten hoor, tis jouw baby.
Ja dat snap ik maar om me daar voor uit te gaan schelden of zeggen dat ik een slecht moeder ben wat ik maak haar zo eenkennig vind ik rond uit onbeschoft >:(
Ik legde na mijn "nee sorry, liever even niet" elke keer ook uit dat het erg druk was voor haar en dat ik wou dat ze het vanaf een veilige bekende plek kon bekijken, maar nee ik ben een slechte moeder omdat ik niet toe geef aan de behoefte van een vreemde ::) >:(
Maar goed ik ben liever een hebberige trut en een "slechte" moeder dan dat ik mijn baby doorgeef pop laat spelen ;)
Door Angelique
Wat ik al zei...jouw keuze.

Overigens weigerde ik die baby's niet omdat ik ze niet als doorgeefpop beschouw, maar omdat ik geen trek had om met andermans wereldwonder te gaan zitten kirren. :biggrin2:
Door Kaela
Kinderen genoeg die het prachtig vinden bij iedereen te zitten, daar hoeft de term doorgeefpop totaal niets mee van doen te hebben. Uiteraard is het jou keuze wat je wilt en mogen mensen daar respect voor hebben.

Mijn klaagje, Oscar heeft gister de autogordel half doorgeknaagd. Hij is weer enorm aan het slopen. Meestal een teken dat er iets niet goed is, maar aangezien hij verder juist alle signalen afgeeft dat het hartstikke goed gaat, kan ik het niet plaatsen.
Door Siberienne
Kaela schreef:Kinderen genoeg die het prachtig vinden bij iedereen te zitten, daar hoeft de term doorgeefpop totaal niets mee van doen te hebben. Uiteraard is het jou keuze wat je wilt en mogen mensen daar respect voor hebben.

Mijn klaagje, Oscar heeft gister de autogordel half doorgeknaagd. Hij is weer enorm aan het slopen. Meestal een teken dat er iets niet goed is, maar aangezien hij verder juist alle signalen afgeeft dat het hartstikke goed gaat, kan ik het niet plaatsen.

Het wordt lente. Zou dat het zijn? Hier ineens meneren die zelf hun nachthok open maken, vol ongeduld voor de deur zitten 's morgens - terwijl ze er normaal gesproken uit moeten worden getrokken zowat - en er wordt weer gegraven in de tuin :-\ ;) ;)

Overigens: ik vind baby's vasthouden en kirren echt helemaal geweldig! Maar ik wacht of op het aanbod en als ik het zelf vraag mag het antwoord ook nee zijn. Ik zou er niet over peinzen te gaan schelden of mopperen. Sorry, is simpelweg onbeschoft. En nee Jasmijn, je bent geen slechte moeder. Jij kent je kind het beste ;)

Hmmm zit even heel hard te peinzen op een grappige doordenker op het eenkennig-geneuzel (want dat is het hoor, slaat nergens op die opmerking). Uuuuhm, nee ik laat haar nu niet bij allerlei vreemden op schoot zitten, heb namelijk liever niet dat ze dat als pubermeisje ook gaat doen. Zoiets, maar dan mag 'ie nog wat scherper en/of grappiger. Als je er een grapje van kunt maken, haal je voor jezelf ook de spanning eraf. Dat kan soms enorm helpen. Sterkte ermee!
Door Kaela
Siberienne schreef:Het wordt lente. Zou dat het zijn? Hier ineens meneren die zelf hun nachthok open maken, vol ongeduld voor de deur zitten 's morgens - terwijl ze er normaal gesproken uit moeten worden getrokken zowat - en er wordt weer gegraven in de tuin :-\ ;) ;)

Ik zou heel blij zijn als dat het is. In het verleden bleek "vervelend gedrag" altijd iets te betekenen. Dus dat maakt dat ik er wat huiverig voor ben. Maar ale, in het verleden kwam de aap altijd wel uit de mouw, dus het zal ons nu ook wel duidelijk worden. Tot die tijd maar nóg beter alles opruimen en hem in de smiezen houden. Zodat we in ieder geval niet een complete nieuwe huisraad aan hoeven schaffen (in 2 weken staat de teller op een halsband, tas, autogordel, pyjamabroek, meerdere sokken, een handschoen en hebben we zijn schaapje een keer of wat een halve dag van hem weggenomen).
Door Border Bandit
Ik hoop dat het inderdaad 'de lente' is en verder niks vervelends!

Wij hebben geen water. Gelukkig had ik net gedouched gisteravond, vlak voordat er ergens een leiding barstte.
Het duurt waarschijnlijk nog tot 18.00.
Zucht, en ik woon op zo'n lekker rustige plaats, dat het winkeltje niet op zondag open is.
I.v.m. migraine, kan ik nu ook niet reizen om ergens water te kopen.

En dan merk je hoe 'verwent' we zijn dat er altijd stromend water is. ;)
Door koekje

;D ;D ;D

Ik heb ook wel eens scheve blikken gehad als ik mn baby niet wilde afstaan. Hun probleem, niet het mijne. ' Nee, het is MIJN baby!' :biggrin2:
Of als ik de eenkennige huilbaby dan toch even aan iemand anders had gegeven: "Niet knijpen!" en haar dan weer semi-boos snel terughalen :biggrin2:
Of: "Is goed. Maar dan leg jij haar straks ook aan de tiet als ze daar zin in heeft. En niet piepen als ze knabbelt of een kaakklem geeft".
Door hannabelgje
Mijn vader belde net. Mijn moeder is ziek en hij weet zich geen raad. Maar uit mijn bad geklommen en zo maar die kant op. Ik zal inmiddels wel schoon genoeg zijn denk ik. Veel kan ik niet doen, maarja gezelschap en afleiding zal al wel genoeg zijn voor hem denk ik. Maak ik daar wel eten klaar en voer ik mijn vader ook wel meteen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Aprilsnow
Tammo is ziek :-\
Vanavond na het eten misselijk geworden. Gras eten en bij gebrek daaraan de stoep likken. Heeft zijn eten eruit gegooid en is aan de diarree. Buik rommelt als een gek en hij heeft nog steeds braakneigingen :-\
Sta ongeveer ieder uur met hem buiten en dan kauwt hij het liefst het hele helofytenfilter leeg. Voor de rest reageert hij wel heel alert.
Voel me een beetje machteloos.

Ow en hij laat mega stinkboeren in mijn gezicht :-X
Door eelke
Weer een glazenwassersbedrijf dat mijn ramen wil zemen 'omdat ze zo vies zijn, echt heel vies'. Niet gratis natuurlijk. Rot op, heb je zelf al eens in de spiegel gekeken? >:(

Nee dat zei ik niet. Ik zei twee keer; nee bedankt dat hoeft niet. ::)
Door Kaela
Ik wilde mijn haar weer kort, wegens fietsen en dan ernstig uit model gaan. Wilde meneer niet. Dus speciaal voor hem krullen laten maken.

Drie keer raden.... Vindt ie het niet mooi ::)

(ik moet wel toegeven dat de kapper het wat apart geföhnd heeft, hopelijk fabriceer ik er morgen wat beters van)
Door smulpaap
Kaela schreef:Ik wilde mijn haar weer kort, wegens fietsen en dan ernstig uit model gaan. Wilde meneer niet. Dus speciaal voor hem krullen laten maken.

Drie keer raden.... Vindt ie het niet mooi ::)

(ik moet wel toegeven dat de kapper het wat apart geföhnd heeft, hopelijk fabriceer ik er morgen wat beters van)

Proest .... ;D ;D ;D Foto :biggrin2:

Ja , vreselijk . Een kappers - koppie .
Door Angelique
Aprilsnow schreef:Tammo is ziek :-\
Vanavond na het eten misselijk geworden. Gras eten en bij gebrek daaraan de stoep likken. Heeft zijn eten eruit gegooid en is aan de diarree. Buik rommelt als een gek en hij heeft nog steeds braakneigingen :-\
Sta ongeveer ieder uur met hem buiten en dan kauwt hij het liefst het hele helofytenfilter leeg. Voor de rest reageert hij wel heel alert.
Voel me een beetje machteloos.

Ow en hij laat mega stinkboeren in mijn gezicht :-X

KLinkt alsof 'm iets goed dwars zit. Hopelijk boert het vlot over.
Door Angelique
eelke schreef:Weer een glazenwassersbedrijf dat mijn ramen wil zemen 'omdat ze zo vies zijn, echt heel vies'. Niet gratis natuurlijk. Rot op, heb je zelf al eens in de spiegel gekeken? >:(

Nee dat zei ik niet. Ik zei twee keer; nee bedankt dat hoeft niet. ::)
Misschien moet je je ramen een keer zemen :2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door