Angelique schreef:^^ Ik ken 'm andersom...wil je 'm even vasthouden...nee hoor, kan 'm vanaf hier ook goed zien...*boze moeder*
Ja dat snap ik dus ook voor geen meter
Het is toch geen door geef pop
Zo'n klein wezentje snapt de wereld amper en heeft instinktief zijn moeder nodig, een veilige plek om vanaf de wereld te verkennen.
Mensen mogen ook wel soms mijn damen vast houden hoor maar enkel als zowel elza als die mensen dat willen en het rustig en veilig is.
Angelique schreef:
Ik denk overigens niet dat mensen snel vinden dat ze recht hebben om jouw baby vast te houden, ik denk dat ze het gewoon heel erg leuk vinden en teleurgesteld zijn als het niet mag. Moet je verder zelf weten hoor, tis jouw baby.
Ja dat snap ik maar om me daar voor uit te gaan schelden of zeggen dat ik een slecht moeder ben wat ik maak haar zo eenkennig vind ik rond uit onbeschoft
Ik legde na mijn "nee sorry, liever even niet" elke keer ook uit dat het erg druk was voor haar en dat ik wou dat ze het vanaf een veilige bekende plek kon bekijken, maar nee ik ben een slechte moeder omdat ik niet toe geef aan de behoefte van een vreemde

Maar goed ik ben liever een hebberige trut en een "slechte" moeder dan dat ik mijn baby doorgeef pop laat spelen