Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door diana.andriessen
Anne in Duitsland schreef:
O, ik vind kattenbakken kopen/kijken echt heel leuk! Ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe slimme foefjes en dingetjes die het schoonmaken makkelijker maken. Maar ik mag er niet meer bij kopen van mezelf (heb er al vier voor drie katten...).
Ik koop liever katten Afbeelding binnenkort weer kitten tijd. Mijn dochter mag er 1 uitzoeken. Vorig jaar was mijn zoon aan de beurt. Dit komt wel in het gelukstopic Afbeelding

via tapatalk.
Door Anne in Zweden
diana.andriessen schreef:Ik koop liever katten Afbeelding binnenkort weer kitten tijd. Mijn dochter mag er 1 uitzoeken. Vorig jaar was mijn zoon aan de beurt. Dit komt wel in het gelukstopic Afbeelding

via tapatalk.
Leuk! Heb je vast wel een extra kattenbak nodig dan, toch? ;D
Door Too
Ooh kattenbak-shoppen dat zou ik ook wel willen, fijn zo'n verse bak.
Om wel bij het thema te blijven:
mijn ideale modelletje (b)lijkt er niet meer te zijn en de geteste alternatieven lekken of druppen toch echt :puke: bovendien vind ik 't allemaal dunne pestbakkies met wiebelkappen.
Door Too
Ga gelijk kijken, punt is dat Too graag keihard tegen de wanden aan piest...aansluitconstructie van kap en bak is dus echt wel een dingetje ::)
Gimpet had er één die garantiert leckfrei is maar die wordt kennelijk al een tijd niet meer gemaakt.
Door Anne in Zweden
Too schreef:Ga gelijk kijken, punt is dat Too graag keihard tegen de wanden aan piest...aansluitconstructie van kap en bak is dus echt wel een dingetje ::)
Gimpet had er één die garantiert leckfrei is maar die wordt kennelijk al een tijd niet meer gemaakt.
Die zijn hier in Duitsland gewoon bij Fressnapf te koop. Woon je in de buurt van de grens?
Door pearlsofpassion
Hier ook een wandpieser en ik heb er nooit problemen mee gehad maar ik durf niet garanderen dat het niet kan. En ik ben ook niet 100% zeker dat die van Savic is... ik dacht eigenlijk dat hij Jumbo heette. Misschien ook al uot assortiment? :-\

Anders lijntje opzetten he. ;-)
Door Anne in Zweden
pearlsofpassion schreef:Hier ook een wandpieser en ik heb er nooit problemen mee gehad maar ik durf niet garanderen dat het niet kan. En ik ben ook niet 100% zeker dat die van Savic is... ik dacht eigenlijk dat hij Jumbo heette. Misschien ook al uot assortiment? :-\

Anders lijntje opzetten he. ;-)
Dabbedoelik. :biggrin2:
Door Too
Ooooo echt? dan maar 's een dagje Duitsland organiseren dat is heel best te doen qua afstand
Er vast wel iemand te vinden die de voorraad gezonde vlokken, noten,besjes moet aanvullen dan ga ik uit de goedheid van mijn hart mee voor de gezelligheid en het wegwijzeren enzo :biggrin2:
Dankdank

Overigens vond ik die catit bak , de normale maat, een rampending daar wist ikna een week of twee al scheuren in te maken
Door Anne in Zweden
Too schreef:Ooooo echt? dan maar 's een dagje Duitsland organiseren dat is heel best te doen qua afstand
Er vast wel iemand te vinden die de voorraad gezonde vlokken, noten,besjes moet aanvullen dan ga ik uit de goedheid van mijn hart mee voor de gezelligheid en het wegwijzeren enzo :biggrin2:
Dankdank

Overigens vond ik die catit bak , de normale maat, een rampending daar wist ikna een week of twee al scheuren in te maken
Bij ons in Leipzig staan ze in ieder geval wel. Weet niet of het merk Gimpet is, maar de vorm is hetzelfde en ze hebben ook zo'n dubbele rand die voorkomt dat er urine lekt. Ik weet dat omdat ik er destijds eentje voor Mowgli heb meegenomen uit NL, en toen ik een keer in de Fressnapf hier bij de kattenbakken stond te kijken (tja, ik vind kattenbakken kopen echt leuk! ;D ), stond datzelfde model gewoon voor m'n neus opgestapeld! Een paar weken geleden hadden ze er nog meer dan vijf staan.

Dus als je er in je grens-Fressnapf geen kunt vinden, geef dan een gil, dan regelen we een lijntje Leipzig-Holland! :D
Door Too
Dat lijntje van Mowgli dat weet ik nog wel mijn Arnhemse Jumper (=Fressnapf toch?) had nog precies 1 stoffig exemplaar staan... over lijntjes werd gedacht totdat Jeroen meldde dat ze in Deurne metershoog opgestapeld stonden Daarmee werd het lijntje in eens een heel stuk simpeler.
Door Anne in Zweden
Too schreef:Dat lijntje van Mowgli dat weet ik nog wel mijn Arnhemse Jumper (=Fressnapf toch?) had nog precies 1 stoffig exemplaar staan... over lijntjes werd gedacht totdat Jeroen meldde dat ze in Deurne metershoog opgestapeld stonden Daarmee werd het lijntje in eens een heel stuk simpeler.
Precies. En toen bleken ze bij nader inzien hier gewoon in de schappen te staan, op 200 km van Mowgli's huisdeur. :biggrin2: Ik vermoed zelfs dat ze in Berlijn ook wel ergens verkrijgbaar zouden zijn geweest. Maar ach, het is altijd weer gezellig, zo'n lijntje. ;D
Door diana.andriessen
Too schreef:Na al dit goede n ieuw toch nog een KLAAG

ik heb het kuhkuhkoud!!
Ik ook en dan moet ik vanavond ook nog naar het zwembad voor een kinderfeestje :o
Door Too
diana.andriessen schreef:Ik ook en dan moet ik vanavond ook nog naar het zwembad voor een kinderfeestje :o
Bofferd! :D
Gefeliciteerd voor de jarige, wordt vast gezellig
en dan daarna languit op de bank met een borrel...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door