Too schreef:Ooooo echt? dan maar 's een dagje Duitsland organiseren dat is heel best te doen qua afstand
Er vast wel iemand te vinden die de voorraad gezonde vlokken, noten,besjes moet aanvullen dan ga ik uit de goedheid van mijn hart mee voor de gezelligheid en het wegwijzeren enzo
Dankdank
Overigens vond ik die catit bak , de normale maat, een rampending daar wist ikna een week of twee al scheuren in te maken
Bij ons in Leipzig staan ze in ieder geval wel. Weet niet of het merk Gimpet is, maar de vorm is hetzelfde en ze hebben ook zo'n dubbele rand die voorkomt dat er urine lekt. Ik weet dat omdat ik er destijds eentje voor Mowgli heb meegenomen uit NL, en toen ik een keer in de Fressnapf hier bij de kattenbakken stond te kijken (tja, ik vind kattenbakken kopen echt leuk!

), stond datzelfde model gewoon voor m'n neus opgestapeld! Een paar weken geleden hadden ze er nog meer dan vijf staan.
Dus als je er in je grens-Fressnapf geen kunt vinden, geef dan een gil, dan regelen we een lijntje Leipzig-Holland!