Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lizzy schreef:Ongeschikt voor een openbaar forum.
;D :biggrin2: ;D :biggrin2: menig openbaar forum drijft daar toch juist op?

Ik dacht bij mezelf vooral 'blond he, dan krijg je dat'
En net zo'n goed geheugen als onze Fred Teeven, hopelijk krijgen die twee nooit samen kindertjes ....
Siberienne schreef:;D :biggrin2: ;D :biggrin2: menig openbaar forum drijft daar toch juist op?

Ik dacht bij mezelf vooral 'blond he, dan krijg je dat'
En net zo'n goed geheugen als onze Fred Teeven, hopelijk krijgen die twee nooit samen kindertjes ....

Ja maar de regels he:
Hatelijke, racistische, fascistische, bedreigende, seksueel getinte, denigrerende, lasterende of schokkende berichten en afbeeldingen of links plaatsen
Door Martine-Tom
Hope schreef:Dat is wel een idee eigenlijk. Er staat niet in de regels dat je met smilies niet mag zeggen wat je van hem vindt. :biggrin2:
Nou ik heb een poging gedaan, maar ook hier word gecencureerd!! >:(

Als ik op passende smilies klik krijg ik alleen maar deze :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2:
Martine-Tom schreef:Nou ik heb een poging gedaan, maar ook hier word gecencureerd!! >:(

Als ik op passende smilies klik krijg ik alleen maar deze :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2: :censored2:
Censuur!! Het begint hier steeds meer op Trumps VS te lijken :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door