Siberienne schreef:En dat is?Ongeschikt voor een openbaar forum.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Ongeschikt voor een openbaar forum.
Siberienne schreef:![]()
![]()
![]()
menig openbaar forum drijft daar toch juist op?
Ik dacht bij mezelf vooral 'blond he, dan krijg je dat'
En net zo'n goed geheugen als onze Fred Teeven, hopelijk krijgen die twee nooit samen kindertjes ....
Hatelijke, racistische, fascistische, bedreigende, seksueel getinte, denigrerende, lasterende of schokkende berichten en afbeeldingen of links plaatsen
Lizzy schreef:Ja maar de regels he:Als ik het zo lees kunnen we dit topic dan beter maar sluiten
Lizzy schreef:Ja maar de regels he:Ja, wie verzint er dan ook van die idiote regels...
pluk schreef:Ja, wie verzint er dan ook van die idiote regels...Daarmee proberen we het netjes te houden hier en ik geef hier vandaag het goeie voorbeeld
degene die ze ook kan afschaffen!
Lizzy schreef:Boring...#kangeengaapsmileyvinden
Daarmee proberen we het netjes te houden hier en ik geef hier vandaag het goeie voorbeeld![]()
![]()
pluk schreef: Boring...#kangeengaapsmileyvindenDat is wel een idee eigenlijk. Er staat niet in de regels dat je met smilies niet mag zeggen wat je van hem vindt.
Hope schreef:Dat is wel een idee eigenlijk. Er staat niet in de regels dat je met smilies niet mag zeggen wat je van hem vindt.Nou ik heb een poging gedaan, maar ook hier word gecencureerd!!
Martine-Tom schreef:Nou ik heb een poging gedaan, maar ook hier word gecencureerd!!Censuur!! Het begint hier steeds meer op Trumps VS te lijken![]()
Als ik op passende smilies klik krijg ik alleen maar deze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pluk schreef:Censuur!! Het begint hier steeds meer op Trumps VS te lijkenNou dat vind ik wel een beetje een alternatieve waarheid hoor
Martine-Tom schreef:Nou dat vind ik wel een beetje een alternatieve waarheid hoorEn dan heb je ook nog van die zogenaamde modjes![]()