Oh heerlijk om zo vanaf de zijlijn mee te kunnen genieten!
Ik duim voor je Lizzy!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Qua thema twijfel ik nog maar dat zijn inderdaad biermerken of Bowie songs.Ik vind dat je ze maar moet combineren
Martine-Tom schreef:Ik vind dat je ze maar moet combinerenZou je denken? Er zijn zoooooo veel merken op de wereld![]()
Siamsa's Blue Jean Brand![]()
Siamsa's Bavaria Breaking Glass![]()
(En dan hopen dat het er geen 12 worden want dan loop je best een beetje vast)
pike schreef:Zou je denken? Er zijn zoooooo veel merken op de wereldJa maar Bowie songs met een B zijn wat beperkter![]()
Hier kan je inspiratie opdoen https://www.biernet.nl/nieuws/categorie/biermerken
pike schreef:Zou je denken? Er zijn zoooooo veel merken op de wereldEn Lizzy kan ook nog bij Eelke te raden voor Bier namen. Al zal Eelke zeggen dat ik er ook wel wat vanaf weet![]()
Hier kan je inspiratie opdoen https://www.biernet.nl/nieuws/categorie/biermerken
pluk schreef:Ff de wiki erbij en met een beetje creativiteit kom je met Bowie heel ver hoor:Jij bent goed zeg ! Kan je met mij ook meedenken voor pupnamen ? Zal van t weekend ff een topic maken voor Fox
Bowie Rebel Rebel
Beauty and the beast
Boys keep swinging
Boy the little drummer
Blue Jean
Blows the wind
Belong in rock n roll
Burn slow
Blackstar
Black tie white noise
Voor 10 pups ben je al klaar![]()
Lizzy schreef:Nou het zit er in hoor! En deze keer geen centje pijn! Pfff, wat een opluchting! Cryolab heeft naar het sperma gekeken en het is superzaad. De kwaliteit die we ook hadden doorgekregen dus 75% zeer bewegelijk! Nou, nu 24 dagen aftellen! Waaaaaaaaaaaaa24 slopende dagen.
Lizzy schreef:Nou het zit er in hoor! En deze keer geen centje pijn! Pfff, wat een opluchting! Cryolab heeft naar het sperma gekeken en het is superzaad. De kwaliteit die we ook hadden doorgekregen dus 75% zeer bewegelijk! Nou, nu 24 dagen aftellen! WaaaaaaaaaaaaaWat fijn dat het vandaag soepeltjes ging! Veel plezier met de 24 slapeloze nachten!
Els&Flow schreef:24 slopende dagen.Dubbele six-pack...Super spannend, hopelijk krijg je 12 mini budweizertjes.