Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Lizzy schreef:Qua thema twijfel ik nog maar dat zijn inderdaad biermerken of Bowie songs.
Ik vind dat je ze maar moet combineren :biggrin2:

Siamsa's Blue Jean Brand :biggrin2:
Siamsa's Bavaria Breaking Glass :biggrin2:

(En dan hopen dat het er geen 12 worden want dan loop je best een beetje vast ;D )
Door pluk
Ff de wiki erbij en met een beetje creativiteit kom je met Bowie heel ver hoor:

Bowie Rebel Rebel
Beauty and the beast
Boys keep swinging
Boy the little drummer
Blue Jean
Blows the wind
Belong in rock n roll
Burn slow
Blackstar
Black tie white noise

Voor 10 pups ben je al klaar
Door miik
pluk schreef:Ff de wiki erbij en met een beetje creativiteit kom je met Bowie heel ver hoor:

Bowie Rebel Rebel
Beauty and the beast
Boys keep swinging
Boy the little drummer
Blue Jean
Blows the wind
Belong in rock n roll
Burn slow
Blackstar
Black tie white noise

Voor 10 pups ben je al klaar Afbeelding Afbeelding
Jij bent goed zeg ! Kan je met mij ook meedenken voor pupnamen ? Zal van t weekend ff een topic maken voor Fox ;)
Door Lizzy
Nou het zit er in hoor! En deze keer geen centje pijn! Pfff, wat een opluchting! Cryolab heeft naar het sperma gekeken en het is superzaad. De kwaliteit die we ook hadden doorgekregen dus 75% zeer bewegelijk! Nou, nu 24 dagen aftellen! Waaaaaaaaaaaaa
Door Els&Flow
Lizzy schreef:Nou het zit er in hoor! En deze keer geen centje pijn! Pfff, wat een opluchting! Cryolab heeft naar het sperma gekeken en het is superzaad. De kwaliteit die we ook hadden doorgekregen dus 75% zeer bewegelijk! Nou, nu 24 dagen aftellen! Waaaaaaaaaaaaa
24 slopende dagen. :D Super spannend, hopelijk krijg je 12 mini budweizertjes. :D
Lizzy schreef:Nou het zit er in hoor! En deze keer geen centje pijn! Pfff, wat een opluchting! Cryolab heeft naar het sperma gekeken en het is superzaad. De kwaliteit die we ook hadden doorgekregen dus 75% zeer bewegelijk! Nou, nu 24 dagen aftellen! Waaaaaaaaaaaaa
Wat fijn dat het vandaag soepeltjes ging! Veel plezier met de 24 slapeloze nachten! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door