Maar wat maakt het nu uit of die dieren voor humane consumptie of kvv waren? Je hebt ze gewoon fatsoenlijk te behandelen en 24/7 toegang tot water lijkt me een eerste levensbehoefte. In de stront staan is ook niet echt tof, of het nu honden, varkens, koeien of paarden waren en of die nu door de kvv werden gedraaid of in de supermarkt terecht kwamen.Tal schreef:Ik ken die pagina niet maar ga me aanmelden.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik van de week 2 mensen heb gesproken en zij beiden bevestigden dat die dieren niet voor kvv zijn. Daarbij hebben we het weleens eerder gevraagd als we daar waren en toen is ook steeds gezegd dat het voor menselijke consumptie is.
Restafval heb ik niet specifiek over gevraagd maar de koe wordt geslacht voor menselijke consumptie.
Ben heel benieuwd wat ik op die pagina ga lezen :-)
Eerlijkheid is waar wij van houden en daarbij houden wij niet van roddels, aannames, zwartmaken en zodoende mijn reacties.
Met jouw reactie over die pagina.. dank je wel!
Feit blijft dat deze man meerdere malen op zijn vingers is getikt door instanties die er verstand van hebben en de dieren hebben gezien. Hier in NL moet je het al bont maken hoor, voor je een veroordeling krijgt. Dat krijg je niet als je een dagje de paardenstal niet hebt uitgemest.