Hope schreef:Ik ben toch weer zo allemachtig beroerdBeterschap![]()
![]()
Continu misselijk en zo vaak gespuugd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Medicijnen doen nul komma nada.

Heb je de magic mop al binnen?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:Ik ben toch weer zo allemachtig beroerdBeterschap![]()
![]()
Continu misselijk en zo vaak gespuugd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Medicijnen doen nul komma nada.
Eef+doggies schreef:BeterschapNee, maar dat was ook niet te verwachten want ik zag vandaag dat de betaling niet verzonden was in de Rabo bankieren app.
Heb je de magic mop al binnen?
Hope schreef:Nee, maar dat was ook niet te verwachten want ik zag vandaag dat de betaling niet verzonden was in de Rabo bankieren app.Dat staat hier dan goed in het klaagtopic
eelke schreef:De meneer ging een salade maken, in het recept stond olie toevoegen, maar die is op, had ie vloeibare boter gebruikt
eelke schreef:De meneer ging een salade maken, in het recept stond olie toevoegen, maar die is op, had ie vloeibare boter gebruiktOooooooh
eelke schreef:Ja'dat is toch hetzelfde?'. Ja je kunt het allebei gebruiken om te bakken ja
Kaela schreef:Het is toch ook wel erg grappig hoorHet was onderdeel van een knor wereldgerecht, dus er was nog rijst/kip/boontjes/paprika.![]()
![]()
![]()
![]()
Als jullie tenminste ook nog wat anders te eten hadden?
Kaela schreef:OoooooohZo heb ik een vader gehad die croma op mijn brood had gesmeerd toen de margarine op was. Ook onder het motto: boter is toch boter?, das echt een meneren oplossing he
eelke schreef:De meneer ging een salade maken, in het recept stond olie toevoegen, maar die is op, had ie vloeibare boter gebruikt
eelke schreef:De meneer ging een salade maken, in het recept stond olie toevoegen, maar die is op, had ie vloeibare boter gebruiktMijn meneer keek mij aan met zo'n blik van: "Serieus? Hoe verzin je het..."
Kim_S schreef:Mijn meneer keek mij aan met zo'n blik van: "Serieus? Hoe verzin je het..."Die heb je goed uitgezocht dan
Het mag duidelijk zijn dat mijn meneer altijd kookt bij ons thuis