Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
Hope schreef:Ik ben toch weer zo allemachtig beroerd :-\ :'(
Continu misselijk en zo vaak gespuugd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Medicijnen doen nul komma nada.
Beterschap :bigarmhug:

Heb je de magic mop al binnen? :)
Door Hope
Eef+doggies schreef:Beterschap :bigarmhug:

Heb je de magic mop al binnen? :)
Nee, maar dat was ook niet te verwachten want ik zag vandaag dat de betaling niet verzonden was in de Rabo bankieren app. >:(
Door Eef+Stippels
Hope schreef:Nee, maar dat was ook niet te verwachten want ik zag vandaag dat de betaling niet verzonden was in de Rabo bankieren app. >:(
Dat staat hier dan goed in het klaagtopic :biggrin2:
Door pluk
eelke schreef:De meneer ging een salade maken, in het recept stond olie toevoegen, maar die is op, had ie vloeibare boter gebruikt :yucky:
:2funny:
Door Kaela
eelke schreef:De meneer ging een salade maken, in het recept stond olie toevoegen, maar die is op, had ie vloeibare boter gebruikt :yucky:
Oooooooh :-X , das echt een meneren oplossing he ;D
Door eelke
Ja :-X 'dat is toch hetzelfde?'. Ja je kunt het allebei gebruiken om te bakken ja ::)
Door Kaela
eelke schreef:Ja :-X 'dat is toch hetzelfde?'. Ja je kunt het allebei gebruiken om te bakken ja ::)

Het is toch ook wel erg grappig hoor ;D ;D ;D ;D ;D Als jullie tenminste ook nog wat anders te eten hadden?
Door eelke
Kaela schreef:Het is toch ook wel erg grappig hoor ;D ;D ;D ;D ;D Als jullie tenminste ook nog wat anders te eten hadden?
Het was onderdeel van een knor wereldgerecht, dus er was nog rijst/kip/boontjes/paprika. ;)
Door Hope
Kaela schreef:Oooooooh :-X , das echt een meneren oplossing he ;D
Zo heb ik een vader gehad die croma op mijn brood had gesmeerd toen de margarine op was. Ook onder het motto: boter is toch boter?
Door Eef+Stippels
;D ;D ;D

Die van mij warmt nu soep uit pot op, ben benieuwd naar het resultaat :cool: :biggrin2:
Door Kaio
:2funny: :2funny: :2funny:
Door koekje

;D ;D
Door Kim_S
Mijn meneer keek mij aan met zo'n blik van: "Serieus? Hoe verzin je het..."
Het mag duidelijk zijn dat mijn meneer altijd kookt bij ons thuis :cool:
Door Angelique

Owww gatver >:(
Door pike
Kim_S schreef:Mijn meneer keek mij aan met zo'n blik van: "Serieus? Hoe verzin je het..."
Het mag duidelijk zijn dat mijn meneer altijd kookt bij ons thuis :cool:
Die heb je goed uitgezocht dan :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door