Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Dan lever je een declaratieformulier in als excelbestand, krijg je terug of het ook in pdf kan want we gaan digitaal. Sinds wanneer is pdf digitaal en excel niet? :???:
Weet gelijk weer waarom ik niet houdt van kosten declareren, is altijd gedoe. Maar heb toch geen zin om bijna 80 euro aan parkeerkosten uit eigen zak te betalen terwijl deze puur zakelijk zijn gemaakt ::)
*stort zich maar weer op ouderwets studeren uit papieren boeken*
Door Kim_S
Trots op mezelf. Mijn (best wel belangrijke) afspraken van morgen afgezegd omdat ik ziek ben. Gevoel wil zoals altijd toch gewoon gaan, maar mijn verstand heeft eens een keer gewonnen :)
Door Kim_S
eelke schreef:Yeah! Je wordt nog eens een grote meid! :cool: :coolsmiley: :daisy:
Echt, ik plaats mijn werk boven (bijna) alles eigenlijk. Soort van mega-klantvriendelijkheid, ik doe er alles voor om ze happy te houden. Maar de klanten met veel haast die ik nu toch maar afgezegd heb vinden het prima als ik volgende week kom. Dus dat is wel even een les voor mij dat het dan dus heus niet zo belangrijk was.
Door Martine-Tom
Kim_S schreef:Echt, ik plaats mijn werk boven (bijna) alles eigenlijk. Soort van mega-klantvriendelijkheid, ik doe er alles voor om ze happy te houden. Maar de klanten met veel haast die ik nu toch maar afgezegd heb vinden het prima als ik volgende week kom. Dus dat is wel even een les voor mij dat het dan dus heus niet zo belangrijk was.
Moet ineens aan die slogen "Uw werk kan heus wel een dagje zonder u" denken ;)

Beterschap Kimmes!
Door eelke
Gossie, al weer 3 weken zonder m'n pupje. Wat gaat dat toch snel. Brengt meteen een nieuw vraagstuk met zich mee; heeft Joep er toch meer last van dan we denken, of pikte hij regelmatig uit Gijs zijn voerbak? Hij is best wel afgevallen.... :-\ hij heeft niet meer beweging ofzo. Wel flink aan het verharen geweest.

Verder heb ik een nieuwe jas besteld, een tot op de knie jas. Als het goed is lekker warm. Afgeprijsd van 140 naar 70, dat zijn de betere deals toch? ?
Door Kim_S
Lastig...
Loop je verder met hem nu Gijs er niet meer is? Meer beweging en evenveel eten kan ook zorgen voor afvallen natuurlijk.
Lijkt het of hij stress heeft? Of is het afvallen eigenlijk het enige?
Door eelke
Kim_S schreef:Lastig...
Loop je verder met hem nu Gijs er niet meer is? Meer beweging en evenveel eten kan ook zorgen voor afvallen natuurlijk.
Lijkt het of hij stress heeft? Of is het afvallen eigenlijk het enige?
Nee, tijdens de laatste weken van het trainingsschema liepen we 1,5 uur per dag met ze, dat halen we nu niet, ik zit al een tijd ziek thuis, en meneer doet als enige de wandelingen, dus hij loopt zeker de helft minder.
Nu ik er bij nadenk was hij de eerste week wel steeds wat misselijk. Dat heeft hij wel vaker, maar misschien is dat toch ook wel stress geweest.

Verder zie ik hem niet echt stressen ofzo. Hij is ook nog helemaal niet veel alleen geweest, af en toe een uurtje, en dan lag hij rustig op de bank.

We houden hem maar goed in de gaten, die lieve Oepsefloeps.
Door Kim_S
Valt het meer op nu je niet meer "alleen" met Gijs bezig bent?
Of het is toch een beetje stress, het is natuurlijk ook allemaal anders geworden voor hem. Beetje extra voeren dan maar?
:-* voor jullie!
Door eelke
Kim_S schreef:Valt het meer op nu je niet meer "alleen" met Gijs bezig bent?
Of het is toch een beetje stress, het is natuurlijk ook allemaal anders geworden voor hem. Beetje extra voeren dan maar?
:-* voor jullie!
Nee want bij misselijk ondernemen we gericht actie; warme geitenmelk en okugest. En dat hoefden we ervoor ook niet veel te geven.
We hebben het wel eens vaker gehad trouwens, dat een van de twee ineens dunner werd sinds we strenger deden opletten tijdens hun maaltijden, maar ik weet niet of dat nou Gijs of Joep was. :???:

Hij was trouwens best een beetje spekkig, dus kwaad kan het nog niet hoor. We gaan het gewoon maar even aanzien.
Door Pauline
Kim_S schreef:Trots op mezelf. Mijn (best wel belangrijke) afspraken van morgen afgezegd omdat ik ziek ben. Gevoel wil zoals altijd toch gewoon gaan, maar mijn verstand heeft eens een keer gewonnen :)
Goed zo! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door