Pauline schreef:Ze heeft anders best gelijk. Zijn vast de hormonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles goed Koek?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef:Ze heeft anders best gelijk. Zijn vast de hormonen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles goed Koek?
eelke schreef:Yeah! Je wordt nog eens een grote meid!Echt, ik plaats mijn werk boven (bijna) alles eigenlijk. Soort van mega-klantvriendelijkheid, ik doe er alles voor om ze happy te houden. Maar de klanten met veel haast die ik nu toch maar afgezegd heb vinden het prima als ik volgende week kom. Dus dat is wel even een les voor mij dat het dan dus heus niet zo belangrijk was.![]()
![]()
Kim_S schreef:Echt, ik plaats mijn werk boven (bijna) alles eigenlijk. Soort van mega-klantvriendelijkheid, ik doe er alles voor om ze happy te houden. Maar de klanten met veel haast die ik nu toch maar afgezegd heb vinden het prima als ik volgende week kom. Dus dat is wel even een les voor mij dat het dan dus heus niet zo belangrijk was.Moet ineens aan die slogen "Uw werk kan heus wel een dagje zonder u" denken
Martine-Tom schreef:Moet ineens aan die slogen "Uw werk kan heus wel een dagje zonder u" denkenDie hou ik erin![]()
Beterschap Kimmes!
Kim_S schreef:Lastig...Nee, tijdens de laatste weken van het trainingsschema liepen we 1,5 uur per dag met ze, dat halen we nu niet, ik zit al een tijd ziek thuis, en meneer doet als enige de wandelingen, dus hij loopt zeker de helft minder.
Loop je verder met hem nu Gijs er niet meer is? Meer beweging en evenveel eten kan ook zorgen voor afvallen natuurlijk.
Lijkt het of hij stress heeft? Of is het afvallen eigenlijk het enige?
Kim_S schreef:Valt het meer op nu je niet meer "alleen" met Gijs bezig bent?Nee want bij misselijk ondernemen we gericht actie; warme geitenmelk en okugest. En dat hoefden we ervoor ook niet veel te geven.
Of het is toch een beetje stress, het is natuurlijk ook allemaal anders geworden voor hem. Beetje extra voeren dan maar?
voor jullie!
Kim_S schreef:Trots op mezelf. Mijn (best wel belangrijke) afspraken van morgen afgezegd omdat ik ziek ben. Gevoel wil zoals altijd toch gewoon gaan, maar mijn verstand heeft eens een keer gewonnenGoed zo!