Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
Kim_S schreef:Eddie heeft me virtueel aangestoken. Goh, bedankt man! >:(

;) :P :biggrin2:

OT: ik hoest de longen uit mijn lijf en heb koorts. Heb spierpijn, ben moe, heb weinig lucht. Blèh. >:(
Pauline schreef:Het houdt nog niet over, maar dat is niet zo raar. AB moet zijn werk gaan doen en dat duurt even. Hopen dat het morgen in de loop van de dag wat opklaart. Temp. was vandaag nog 39,2 en da's best hoog.
Beterschap voor Eddie en Kim!
Door Pauline
Bedankt voor de steun allemaal!! :-*

Inmiddels krijgt hij van de AB zijn "normale" bijwerkingen. Diarree en misselijkheid, overgeven, koude rillingen, maar de temperatuur zakt (38,5). Flink hoesten, ook dat is niet zo erg, slijm zit niet vast tenminste. AB blijftl gewoon doorgaan, het doet ook wat het wel moet doen en daar gaat het om.

Is lastig, weinig afweer en heel slecht ab verdragen, maar daar doe je niets aan. Lichaam heeft het nu toch nodig. Ben wel blij dat hij daar is, heb hem thuis weleens van de vloer moeten "rapen" omdat hij zo slecht werd van AB. :-X
Door dinky89
Balen dat ook de 'normale' bijwerkingen opspelen :bigarmhug: Wel fijn dat de AB wel zijn werk doet. Kan me voorstellen dat het fijn is dat je de zorg even kan overlaten aan het ziekenhuis ipv zelf alert moet zijn dat hij niet ergens op de grond ligt :-* hopelijk is het nu weer vlot achter de rug nu de AB aanslaat!
Hoe staat het er inmiddels voor met je eigen onderzoeken Pauline?

Kim, beterschap!
Door Pauline
De bijwerkingen blijven totdat de kuur op is, die ervaringen hebben we wel. Maar er is niet zoveel keus..., lijf kan het echt niet zelf, dus het moet.

@Dinky: mijn operatie is geannuleerd. Op basis van een tweede endoscopie (gelukkig met een roesje) bleek dat de breuk zo klein is dat die, volgens de doktoren, niet het probleem dat ik ervaar kan veroorzaken. Nu heb ik zelf vanaf dag 1 geroepen dat het voelde als een overbelasting van het een of ander. Ik ben helaas heel gevoelig voor aanhechtingsproblemen en je maag hangt uiteraard ook in banden. Toen Joep stierf en ik niet meer 30-50x per dag 15 kg hoefde te tillen werd het al heel snel een stuk minder. Dat alles heeft tot de conclusie geleid dat het idd weleens een aanhechtingsprobleem zou kunnen zijn, de tijd moet leren of het ook daadwerkelijk helemaal gaat verdwijnen. Helaas is de brok in mijn keel (globus) nog net zo ($**^T&(^%&* als in het begin, maar die boodschap kreeg ik ook mee: Mevrouw..., brok in de keel is zo'n lastige klacht. Daar hebben wij maar een moeilijk woord aan gegeven en daar is nooit iets aan te doen.
Nou... lekker dan. Ik hoop dat het ooit minder wordt en voor de rest zal ik er mee moeten leren leven.

Operatie was ook niet zaligmakend geweest in mijn geval. Ik vorm extreem littekenweefsel en had zelf al visioenen van littekenweefsel dat de overgang slokdarm/maag zou "lastig vallen".
He bah, dat lijkt me erg vervelend, zo'n globus :(

Als er geen lichamelijke oorzaak voor is te vinden, zou het dan misschien door stress komen? Of onverwerkte narigheid? Je keelchakra is verbonden met jezelf uiten meende ik. Misschien is stembevrijding wat voor je? Ik heb er geen ervaring mee hoor, maar las er ooit eens wat over en moet daar nu weer aan denken.
Door dinky89
'Fijn' dat het een overbelasting lijkt te zijn geweest die nu herstellende is waardoor de klachten minder erg worden. Ik lees trouwens op internet dat bij een globus logopedie zou kunnen helpen.
Hoop voor je mee dat de klachten (verder) af mogen nemen :-*
Door Pauline
Als ik ergens geen moeite mee heb is het met het uiten van mijn emoties en het tonen van mijn gevoelens, integendeel.... Misschien zou ik wel moeten leren me in te houden. ;D Nee zonder dollen, daar verwacht ik geen probleem. Maar... ik was inderdaad wel bang dat de doktoren dat aan zouden gaan voeren, maar dat is niet gebeurd.

En er is wel degelijk een lichamelijk oorzaak. Ik heb nu eenmaal te soepel bindweefsel door het syndroom van Stickler en dat heeft gevolgen voor alle peesaanhechtingen. Lichamelijk onderzoek en drukken op de juiste plek lieten mij bijna door het plafond schieten... Het is ook ontstaan toen ik tijdens een buikspieroefening iets voelde knappen.

Voor mezelf heb ik besloten het zeker een jaar de tijd te geven, want helaas duren aanhechtingsproblemen bij mij oeverloos. Als ik mijn schouder bekijk..., die is na 15 jaar nog niet beter, kan ik alleen maar hopen dat dit makkelijker geneest. En het is al beter geworden hoor, eerlijk is eerlijk. Maar soms heb ik het gevoel dat ik stik, zo'n brok... Brrrrr....
Pauline schreef:Als ik ergens geen moeite mee heb is het met het uiten van mijn emoties en het tonen van mijn gevoelens, integendeel.... Misschien zou ik wel moeten leren me in te houden. ;D Nee zonder dollen, daar verwacht ik geen probleem. Maar... ik was inderdaad wel bang dat de doktoren dat aan zouden gaan voeren, maar dat is niet gebeurd.
Oeps, sorry :-[
Als ik me beseft had dat het door het soepele bindweefsel komt had ik niets gezegd ;)
Pauline schreef: En er is wel degelijk een lichamelijk oorzaak. Ik heb nu eenmaal te soepel bindweefsel door het syndroom van Stickler en dat heeft gevolgen voor alle peesaanhechtingen. Lichamelijk onderzoek en drukken op de juiste plek lieten mij bijna door het plafond schieten... Het is ook ontstaan toen ik tijdens een buikspieroefening iets voelde knappen.

Voor mezelf heb ik besloten het zeker een jaar de tijd te geven, want helaas duren aanhechtingsproblemen bij mij oeverloos. Als ik mijn schouder bekijk..., die is na 15 jaar nog niet beter, kan ik alleen maar hopen dat dit makkelijker geneest. En het is al beter geworden hoor, eerlijk is eerlijk. Maar soms heb ik het gevoel dat ik stik, zo'n brok... Brrrrr....
Ik kan me voorstellen dat dat een naar gevoel moet zijn. Ik hoop voor je dat het snel geneest :-*

Ps Daarom doe ik nou geen buikspieroefeningen :P :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door