Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Mandarijn schreef:Oh IKEA 2.0
Je weet toch wel dat je altijd een schroefje overhoudt
:sofa:
Voor alsnog houden we meer over dan schroefjes. Echt totaal geen idee waar die twee balken en die ene plank bij hoort ;D
Door Mandarijn
Hope schreef:Voor alsnog houden we meer over dan schroefjes. Echt totaal geen idee waar die twee balken en die ene plank bij hoort ;D
Chips dat is nog erger!!! Maar zolang het stevig staat en niet in elkaar zakt is het toch goed??
Door Hope
Mandarijn schreef:Chips dat is nog erger!!! Maar zolang het stevig staat en niet in elkaar zakt is het toch goed??
We puzzelen door tot alles klopt. Zo de commode maar weer uit elkaar halen.
Tip aan de lezer: begin niet aan een project puzzelen voor volwassenen als je 25 weken zwanger bent ::)
Door Radja
Hebben jullie naar een handleiding gezocht op internet? Zo ja,heel veel sterkte en succes :biggrin2:
Door Hope
Radja schreef:Hebben jullie naar een handleiding gezocht op internet? Zo ja,heel veel sterkte en succes :biggrin2:
Ja, wel veel gezocht maar niets gevonden. De kast en commode staan in elkaar nu, de buitenkanten dan. Nu de lades en deuren etc nog, maar dat zal wat simpeler zijn.
Door Hope
Heb je zelf de katten binnen vanwege vuurwerk en buren, heb je ze ook buiten zindelijk zodat je geen kattenstront tegenkomt, komt de kat van twee straten verder in onze tuin schijten >:(
Door Eef+Stippels
Wij slapen op het op moment beneden bij de honden en dat had vannacht tot gevolg dat ik een poot in mijn oog kreeg, auw! En als ik dan moet huilen bij het topic van onze overleden dieren, bijten de tranen als een gek in mijn oog >:(
Verder is het samen slapen heel gezellig :cool:
Door constance.blokzijl
Mijn arme puppywuppy is nog net niet helemaal van die nare oorontsteking af, het is onderin nog ietsje geïrriteerd (mocht ik zelf ook bekijken van de DA, dat was wel gaaf) DA wil toch graag dat we nog even doorzalven voor de zekerheid. Hij was bang als we nu zouden stoppen de ontsteking zo terug was. Maar mijn arme Harry vind dat zalven zo erg... Als ik het flesje pak vlucht hij zijn bench al in. Nu heb ik de bench dicht want een 40 kilo + bulldog uit een bench halen die niet wil is ook niet lollig. Zijn nieuwe truuk is zich verstoppen onder de tafel... Ach en het arme kereltje denkt/hoopt als hij op zijn rug gaat liggen ik wel ophoud... Kon ik nou maar uitleggen dat hij er echt beter van wordt...
Door hannabelgje
constance.blokzijl schreef:Mijn arme puppywuppy is nog net niet helemaal van die nare oorontsteking af, het is onderin nog ietsje geïrriteerd (mocht ik zelf ook bekijken van de DA, dat was wel gaaf) DA wil toch graag dat we nog even doorzalven voor de zekerheid. Hij was bang als we nu zouden stoppen de ontsteking zo terug was. Maar mijn arme Harry vind dat zalven zo erg... Als ik het flesje pak vlucht hij zijn bench al in. Nu heb ik de bench dicht want een 40 kilo + bulldog uit een bench halen die niet wil is ook niet lollig. Zijn nieuwe truuk is zich verstoppen onder de tafel... Ach en het arme kereltje denkt/hoopt als hij op zijn rug gaat liggen ik wel ophoud... Kon ik nou maar uitleggen dat hij er echt beter van wordt...
Helpt het niet om erna een hele berg snoep te geven? Dat helpt hier wel met hele enge dingen als nagels knippen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door constance.blokzijl
hannabelgje schreef: Helpt het niet om erna een hele berg snoep te geven? Dat helpt hier wel met hele enge dingen als nagels knippen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik heb voor het eerst een bulldog die niet stapeldol is op snoep.... Wel op spelen en zijn American Football. Dus als beloning gaan we spelen
Door MillyMol
constance.blokzijl schreef:Mijn arme puppywuppy is nog net niet helemaal van die nare oorontsteking af, het is onderin nog ietsje geïrriteerd (mocht ik zelf ook bekijken van de DA, dat was wel gaaf) DA wil toch graag dat we nog even doorzalven voor de zekerheid. Hij was bang als we nu zouden stoppen de ontsteking zo terug was. Maar mijn arme Harry vind dat zalven zo erg... Als ik het flesje pak vlucht hij zijn bench al in. Nu heb ik de bench dicht want een 40 kilo + bulldog uit een bench halen die niet wil is ook niet lollig. Zijn nieuwe truuk is zich verstoppen onder de tafel... Ach en het arme kereltje denkt/hoopt als hij op zijn rug gaat liggen ik wel ophoud... Kon ik nou maar uitleggen dat hij er echt beter van wordt...
Er is een nieuw middel in Nederland beschikbaar voor de behandeling van oorontstekingen bij honden: Osurnia. Het is een gel die in het oor wordt gespoten en daar een week blijft werken. Er hoeft dus ook maar eens per week behandeld te worden. Niet goedkoop: rond de de 35 euro dacht ik en er moet al snel 2x behandeld worden. Als je verzekerd bent wordt het vergoedt. Is dat wellicht nog te overwegen?
Laatst gewijzigd door MillyMol op wo 04 jan 2017, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door constance.blokzijl
MillyMol schreef:
Er is een nieuw middel in Nederland beschikbaar voor de behandeling van oorontstekingen bij honden: Osurnia. Het is een gel die in het oor wordt gespoten en daar een week blijft werken. Er hoeft dus ook maar eens per week behandeld te worden. Niet goedkoop: rond de de 35 euro dacht ik en er moet als snel 2x behandeld worden. Als je verzekerd bent wordt het vergoedt. Is dat wellicht nog te overwegen?
Volgende week moeten we weer op controle, DA verwacht dat het dan echt over is, zo niet ga ik hier zeker om vragen!
Door Daantje
MillyMol schreef:Er is een nieuw middel in Nederland beschikbaar voor de behandeling van oorontstekingen bij honden: Osurnia. Het is een gel die in het oor wordt gespoten en daar een week blijft werken. Er hoeft dus ook maar eens per week behandeld te worden. Niet goedkoop: rond de de 35 euro dacht ik en er moet al snel 2x behandeld worden. Als je verzekerd bent wordt het vergoedt. Is dat wellicht nog te overwegen?

Hier inmiddels ervaring met dit middel :) Er zit een AB in die direct in de ontsteking werkt.
Inderdaad 1 x inbrengen in het aangetaste oor en een week later nog een keer.Ideaal voor honden die niet zo makkelijk te behandelen zijn met dit soort klachten.
Door Spikkelneus
Grrrrrr. Ik heb me weer eens laten belazeren.
Heb ik 2 nieuwe kippen gekocht, blijken het hanen te zijn! 30 euro kwijt (erg duur voor soepkip) en mijn lieve Brammetje (mijn kleine lieve zijdehoenhaantje) zwaargewond.
Verkoper reageert uiteraard niet op berichtjes....
Door pearlsofpassion
Zijn soepkippen niet vaak hanen?
En heb je ze dan niet eerst gezien voor je ze kocht? Of waren ze toen nog erg jong en nu niet meer?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door