Mandarijn schreef:Oh IKEA 2.0Voor alsnog houden we meer over dan schroefjes. Echt totaal geen idee waar die twee balken en die ene plank bij hoort
Je weet toch wel dat je altijd een schroefje overhoudt

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef:Oh IKEA 2.0Voor alsnog houden we meer over dan schroefjes. Echt totaal geen idee waar die twee balken en die ene plank bij hoort
Je weet toch wel dat je altijd een schroefje overhoudt
Hope schreef:Voor alsnog houden we meer over dan schroefjes. Echt totaal geen idee waar die twee balken en die ene plank bij hoortChips dat is nog erger!!! Maar zolang het stevig staat en niet in elkaar zakt is het toch goed??
Mandarijn schreef:Chips dat is nog erger!!! Maar zolang het stevig staat en niet in elkaar zakt is het toch goed??We puzzelen door tot alles klopt. Zo de commode maar weer uit elkaar halen.
Radja schreef:Hebben jullie naar een handleiding gezocht op internet? Zo ja,heel veel sterkte en succesJa, wel veel gezocht maar niets gevonden. De kast en commode staan in elkaar nu, de buitenkanten dan. Nu de lades en deuren etc nog, maar dat zal wat simpeler zijn.
constance.blokzijl schreef:Mijn arme puppywuppy is nog net niet helemaal van die nare oorontsteking af, het is onderin nog ietsje geïrriteerd (mocht ik zelf ook bekijken van de DA, dat was wel gaaf) DA wil toch graag dat we nog even doorzalven voor de zekerheid. Hij was bang als we nu zouden stoppen de ontsteking zo terug was. Maar mijn arme Harry vind dat zalven zo erg... Als ik het flesje pak vlucht hij zijn bench al in. Nu heb ik de bench dicht want een 40 kilo + bulldog uit een bench halen die niet wil is ook niet lollig. Zijn nieuwe truuk is zich verstoppen onder de tafel... Ach en het arme kereltje denkt/hoopt als hij op zijn rug gaat liggen ik wel ophoud... Kon ik nou maar uitleggen dat hij er echt beter van wordt...Helpt het niet om erna een hele berg snoep te geven? Dat helpt hier wel met hele enge dingen als nagels knippen.
hannabelgje schreef: Helpt het niet om erna een hele berg snoep te geven? Dat helpt hier wel met hele enge dingen als nagels knippen.Ik heb voor het eerst een bulldog die niet stapeldol is op snoep.... Wel op spelen en zijn American Football. Dus als beloning gaan we spelen
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
constance.blokzijl schreef:Mijn arme puppywuppy is nog net niet helemaal van die nare oorontsteking af, het is onderin nog ietsje geïrriteerd (mocht ik zelf ook bekijken van de DA, dat was wel gaaf) DA wil toch graag dat we nog even doorzalven voor de zekerheid. Hij was bang als we nu zouden stoppen de ontsteking zo terug was. Maar mijn arme Harry vind dat zalven zo erg... Als ik het flesje pak vlucht hij zijn bench al in. Nu heb ik de bench dicht want een 40 kilo + bulldog uit een bench halen die niet wil is ook niet lollig. Zijn nieuwe truuk is zich verstoppen onder de tafel... Ach en het arme kereltje denkt/hoopt als hij op zijn rug gaat liggen ik wel ophoud... Kon ik nou maar uitleggen dat hij er echt beter van wordt...Er is een nieuw middel in Nederland beschikbaar voor de behandeling van oorontstekingen bij honden: Osurnia. Het is een gel die in het oor wordt gespoten en daar een week blijft werken. Er hoeft dus ook maar eens per week behandeld te worden. Niet goedkoop: rond de de 35 euro dacht ik en er moet al snel 2x behandeld worden. Als je verzekerd bent wordt het vergoedt. Is dat wellicht nog te overwegen?
MillyMol schreef:Volgende week moeten we weer op controle, DA verwacht dat het dan echt over is, zo niet ga ik hier zeker om vragen!
Er is een nieuw middel in Nederland beschikbaar voor de behandeling van oorontstekingen bij honden: Osurnia. Het is een gel die in het oor wordt gespoten en daar een week blijft werken. Er hoeft dus ook maar eens per week behandeld te worden. Niet goedkoop: rond de de 35 euro dacht ik en er moet als snel 2x behandeld worden. Als je verzekerd bent wordt het vergoedt. Is dat wellicht nog te overwegen?
MillyMol schreef:Er is een nieuw middel in Nederland beschikbaar voor de behandeling van oorontstekingen bij honden: Osurnia. Het is een gel die in het oor wordt gespoten en daar een week blijft werken. Er hoeft dus ook maar eens per week behandeld te worden. Niet goedkoop: rond de de 35 euro dacht ik en er moet al snel 2x behandeld worden. Als je verzekerd bent wordt het vergoedt. Is dat wellicht nog te overwegen?