Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pluk
pike schreef:Afgraven die handel! ;D
Nee hoor, daar heb je neutronenkorrels voor :biggrin2:
Door pluk
Scott is verliefd
niet het ikgaeenslekkervoordedeurstaanhuilen- verliefd maar ikdoenetalsofikheelnodigmoet-verliefd ::)
dus snel schoenen en jas aan, meneer steekt de straat over en staat 10 min te snuffelen op 2 vierkante meter maar plassen? Nee hoor dat hoeft niet...
Door pluk
Gisterenochtend cadeaus besteld bij Bol.com. Voor 2 euro worden ze die dag nog bezorgd, dus daarvoor gekozen want dan heb ik ze zeker op tijd. Gisterenavond een mailtje: sorry, sorry, het wordt zaterdag. Ook goed, heb ze zondag pas nodig.
Daarna niets meer... net via track en trace gekeken: wordt het maandagavond :rant:
kan ik dus direct de stad nog in....
Door Kim_S
Denk ik mijn puberpup een plezier te doen door vroeg op te staan en naar het bos te gaan, heeft ie echt de héle weg aan de riem lopen trekken. Zelfs het stuk waarbij hij aan de (8 m lange) flex mocht om te snuffelen en uit te razen. Over elke meter 5 minuten gedaan, steeds maar weer stilstaan zodra hij trekt, en het kwartje wil gewoon echt echt echt niet vallen. Leuk hoor, weer een hond >:(
Door Siberienne
Kim_S schreef:Denk ik mijn puberpup een plezier te doen door vroeg op te staan en naar het bos te gaan, heeft ie echt de héle weg aan de riem lopen trekken. Zelfs het stuk waarbij hij aan de (8 m lange) flex mocht om te snuffelen en uit te razen. Over elke meter 5 minuten gedaan, steeds maar weer stilstaan zodra hij trekt, en het kwartje wil gewoon echt echt echt niet vallen. Leuk hoor, weer een hond >:(

Ik denk dat je ook een step moet. Sledehond in vermomming heb jij! ;)

Dat stilstaan zodra hij trekt leverde hier heel veel wederzijdse frustratie op en weinig resultaat.
Ik ben het anders gaan doen; ongeveer zoals deze en toen ging kwartje vallen http://www.patriciamcconnell.com/theoth ... r-your-dog

Het begin is er nu bij Spot. In half jaar iig meer resultaat dan in de 4 jaar ervoor ;)
Door Kim_S
Ik snap het principe. Doe ik ook geregeld, te weinig natuurlijk want ik werk zo veel... Maar goed, we oefenen zo vaak het kan.

Maar, ik wil toch eigenlijk in de tussentijd ook wel 4x per dag een half uur met hem kunnen wandelen zonder steeds meegesleurd te worden...

*hetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase* :-X
Door Siberienne
Kim_S schreef:Ik snap het principe. Doe ik ook geregeld, te weinig natuurlijk want ik werk zo veel... Maar goed, we oefenen zo vaak het kan.

Maar, ik wil toch eigenlijk in de tussentijd ook wel 4x per dag een half uur met hem kunnen wandelen zonder steeds meegesleurd te worden...

*hetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase* :-X
Sterkte ermee!

Ik vind het voordeel dat je de methode die ik aanhaal in deeltijd kunt oefenen. Dat stilstaan bij trekken werkt alleen als je het 100% consequent doet en de hond nooit succes heeft> dat houd ik niet vol.
Door Kim_S
eelke schreef:Ik heb het eigenlijk gewoon maar geaccepteerd ::)
Ik zit er sterk over te twijfelen ::)
Door eelke
Met een tuigje is het minder omdat hij dan minder het idee heeft dat hij ook stikt.
Door Kim_S
Siberienne schreef:Sterkte ermee!

Ik vind het voordeel dat je de methode die ik aanhaal in deeltijd kunt oefenen. Dat stilstaan bij trekken werkt alleen als je het 100% consequent doet en de hond nooit succes heeft> dat houd ik niet vol.
Ik vind stilstaan bij trekken vreselijk irritant. Maar ik vind trekken nog veel irritanter :-\
Door Kim_S
Atz lijkt met een tuig meer te trekken. Maar ik vind een halsband niet fijn met uitlaten, hij wurmt zich er makkelijk uit, dus heeft ie altijd zijn tuig om.
Door Elf
Kim_S schreef:Atz lijkt met een tuig meer te trekken. Maar ik vind een halsband niet fijn met uitlaten, hij wurmt zich er makkelijk uit, dus heeft ie altijd zijn tuig om.
Heb je al eens een U-lead geprobeerd? Werkte hier heel goed!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door