Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Vanaf vanmorgen half tien, tot 16.48 uur internetloos geweest.Wat heb je dan heel de dag gedaan!
eelke schreef:Wat heb je dan heel de dag gedaan!
Angelique schreef:Beetje gewerkt, gelukkig was de admin al klaar voordat de verbinding het begaf. De verstuuradmin gedaan via de telefoon die meneer lique tot wifispot had omgetoverd. Daarnaa maar letterlijk met de hondjes en camera buiten gaan spelenNahhh je hebt het toch maar overleefd!
Angelique schreef:Vanaf vanmorgen half tien, tot 16.48 uur internetloos geweest.Waarom staat dat in het klaagtopic? Ikzelf zou dat bij de geluksmomentjes onderbrengen.
Hylos schreef:Geef de hoop niet direct op. Vaak is het de accu. Een oudere accu die bijna aan vervanging toe is houdt er met koud weer gewoon mee op. Daar kunnen ze niet tegen.Ja, dacht ook al aan de accu.... Een nieuwe er in zetten is geen optie, daar is de auto te oud voor..... Mn man gaat vanavond nog even kijken.... Als we em maar 'even' aan de praat krijgen... Dan wordt ie meteen via 'wijkopenauto.nl' verkocht.... Krijgen we er in ieder geval nog iets voor terug
Dus ik zou zeggen probeer (met hulp) te starten met startkabels.. als dat werkt even een nieuwe accu er in. Grote kans dat het probleem verholpen is.
- pien - schreef:Potverdepotver...per ongeluk 2x het bedrag overgeboekt naar iemand van Marktplaats...kan mezelf wel voor m'n kop slaan.Er zijn wegwerp bekers gemaakt van mais en borden van bamboe
Ik hoop dat mijn schoenen komen én dat ze het teveel terugboeken![]()
In februari houden we een winterfeest voor familie. Wat een organisatie is dat. Het leuke eraan is dat wij niet voor al het eten hoeven te zorgen, mensen nemen ook zelf eten mee. Maar in de zomer is het al goed als het droog is. Nu moet iedereen droog én warm zitten, niet genoeg servies = verantwoord wegwerpservies kopen ?, verlichting, eten opwarmen en evt. warm houden....