Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Vanaf vanmorgen half tien, tot 16.48 uur internetloos geweest. ::)
Wat heb je dan heel de dag gedaan! :o
Door Angelique
eelke schreef:Wat heb je dan heel de dag gedaan! :o

Beetje gewerkt, gelukkig was de admin al klaar voordat de verbinding het begaf. De verstuuradmin gedaan via de telefoon die meneer lique tot wifispot had omgetoverd. Daarnaa maar letterlijk met de hondjes en camera buiten gaan spelen :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef:Beetje gewerkt, gelukkig was de admin al klaar voordat de verbinding het begaf. De verstuuradmin gedaan via de telefoon die meneer lique tot wifispot had omgetoverd. Daarnaa maar letterlijk met de hondjes en camera buiten gaan spelen :biggrin2:
Nahhh je hebt het toch maar overleefd!
Door Hope
Mijn paard is gisternacht door de omheining gevolgen. Ik lag in bed en hoorde het gebeuren.
Geluksmomentje:paard heeft niks. Klaagmoment: de omheining is gesloopt en nu moet ik eerst de paal uitgraven omdat de helft daarvan nog in de grond zit, een nieuwe paal plaatsen en dan nieuwe linten spannen.
Door Els&Flow
Ik krijg vanavond eters en heb net mijn romertopf uit mijn handen laten kletteren op de stenen vloer. Vloer is nog heel, romertopf ligt in 10 stukken. Niet leuk of beter gezegd ik heb er zwaar de pest in.
Door Anne in Zweden
Angelique schreef:Vanaf vanmorgen half tien, tot 16.48 uur internetloos geweest. ::)
Waarom staat dat in het klaagtopic? Ikzelf zou dat bij de geluksmomentjes onderbrengen. :biggrin2:
Door Lizetta
Gister bijna van de trap gevallen (gleed maar twee treden), gelukkig had ik de trapleuning vast! Wel een zwaar gekneusde grote teen en bal, waardoor lopen echt een hel is.
Leuk begin van je zwangerschapsverlof
Door jasmijn
Nou je bent gelukkig niet gevallen ;)
Vallen en zwanger is niet echt een geslaagde combie :-X

Hier is de cv ketel stuk :'(
Hij geeft elke keer aan dat er te weinig water in zit, als je hem dan bij vuld dan laat hij zich zelf een tijdje daarna weer leeg lopen >:(
Dus we worden elke keer wakker in een ijs koud huis zonder warm water :-X, heb elza al 2 dagen niet gewassen en gemasseerd omdat het gewoon te koud is om haar bloot te leggen >:(
Vandaag maar even een monteur bellen :(
Door CindyMayella
Mn autootje start niet :'( :'( :'( ...... En ik heb em pas sinds begin augustus..... Oud bakkie, maar hij reed wel goed, op wat mankementen na dan....... We waren al bezig met een nieuwe/andere..... Zeg nog vanochtend tegen mn man dat ie de papieren van een eventuele lease auto vandaag mee moet nemen VOORDAT deze niet meer start....... Ga ik ruiten krabben, voor de gein geprobeerd de auto te starten...... En ja hoor, heeft het dus begeven.... Ook aan de binnenkant van de voorruit zat een dikke laag ijs....... Hij staat nu in het zonnetje, maar ik ben bang dat ie het over een uurtje nog niet doet :-[ :-[ ..... En ik moest boodschappen doen, vanmiddag oudergesprekken en rapport ophalen van de meiden en van de fietsen die er nog in de schuur staan, zijn de banden plat......

En om nog maar even door te gaan.... Ben de buikband zat..... Heb dr meer last van dan dat het helpt :( .... Denk dat ik toch maar ja zeg tegen nog een operatie.......
Door Hylos
Geef de hoop niet direct op. Vaak is het de accu. Een oudere accu die bijna aan vervanging toe is houdt er met koud weer gewoon mee op. Daar kunnen ze niet tegen.
Dus ik zou zeggen probeer (met hulp) te starten met startkabels.. als dat werkt even een nieuwe accu er in. Grote kans dat het probleem verholpen is.
Door CindyMayella
Hylos schreef:Geef de hoop niet direct op. Vaak is het de accu. Een oudere accu die bijna aan vervanging toe is houdt er met koud weer gewoon mee op. Daar kunnen ze niet tegen.
Dus ik zou zeggen probeer (met hulp) te starten met startkabels.. als dat werkt even een nieuwe accu er in. Grote kans dat het probleem verholpen is.
Ja, dacht ook al aan de accu.... Een nieuwe er in zetten is geen optie, daar is de auto te oud voor..... Mn man gaat vanavond nog even kijken.... Als we em maar 'even' aan de praat krijgen... Dan wordt ie meteen via 'wijkopenauto.nl' verkocht.... Krijgen we er in ieder geval nog iets voor terug ;) ...... En we zijn al bezig met een andere auto.......
Zal de fietsen in de schuur maar gaan controleren op zachte banden... Moet echt naar de oudergesprekken; gelukkig zitten de meiden op dezelfde school ;D .... Boodschappen schuif ik wel op naar morgen (moet toch de weekboodschappen dan halen), of ik ga vanavond nog even snel met de andere auto als mn man thuis is.....
Door - pien -
Potverdepotver...per ongeluk 2x het bedrag overgeboekt naar iemand van Marktplaats...kan mezelf wel voor m'n kop slaan.
Ik hoop dat mijn schoenen komen én dat ze het teveel terugboeken ::)

In februari houden we een winterfeest voor familie. Wat een organisatie is dat. Het leuke eraan is dat wij niet voor al het eten hoeven te zorgen, mensen nemen ook zelf eten mee. Maar in de zomer is het al goed als het droog is. Nu moet iedereen droog én warm zitten, niet genoeg servies = verantwoord wegwerpservies kopen ?, verlichting, eten opwarmen en evt. warm houden....
Door Martine-Tom
- pien - schreef:Potverdepotver...per ongeluk 2x het bedrag overgeboekt naar iemand van Marktplaats...kan mezelf wel voor m'n kop slaan.
Ik hoop dat mijn schoenen komen én dat ze het teveel terugboeken ::)

In februari houden we een winterfeest voor familie. Wat een organisatie is dat. Het leuke eraan is dat wij niet voor al het eten hoeven te zorgen, mensen nemen ook zelf eten mee. Maar in de zomer is het al goed als het droog is. Nu moet iedereen droog én warm zitten, niet genoeg servies = verantwoord wegwerpservies kopen ?, verlichting, eten opwarmen en evt. warm houden....
Er zijn wegwerp bekers gemaakt van mais en borden van bamboe :)
En anders goeiekoop bij de 2ehands een zooi borden halen en die weer retourneren na afloop :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door