Moderator: Lizzy
Margot schreef:Lyme kan je ook homeopatisch behandelen.Mijn moeder, natuurgeneeskunde en homeopathie gestudeerd, zal dat ontkennen. De reguliere behandeling ondersteunen kan wel heel goed.
src_esther schreef:Mijn moeder, natuurgeneeskunde en homeopathie gestudeerd, zal dat ontkennen. De reguliere behandeling ondersteunen kan wel heel goed.Hier ook dit gehoord/begrepen.
Wat een onzin. Ik begin te begrijpen waarom die Vereniging tegen Kwakzalverij bestaat...
src_esther schreef:Mijn moeder, natuurgeneeskunde en homeopathie gestudeerd, zal dat ontkennen. De reguliere behandeling ondersteunen kan wel heel goed.Wat een felle reactie? Snap ik niet helemaal. Ik weet dat Lyme niet te genezen is maar je kunt toch proberen te ondersteunen?
Wat een onzin. Ik begin te begrijpen waarom die Vereniging tegen Kwakzalverij bestaat...
tt-tjes schreef:Wat een felle reactie? Snap ik niet helemaal. Ik weet dat Lyme niet te genezen is maar je kunt toch probreren te ondersteunen?Ik geef je helemaal gelijk . En al zeker op deze leeftijd , dan is kwaliteit van leven zonder al te veel ongemak naar mijn mening van groot belang
De reguliere medicatie geneest Balou ook niet zoals je hebt kunnen lezen, hij wordt er alleen doodziek van
tt-tjes schreef:Wat een felle reactie? Snap ik niet helemaal. Ik weet dat Lyme niet te genezen is maar je kunt toch probreren te ondersteunen?Ik geef toch ook aan dat ondersteunen kan, alleen behandelen niet.
tt-tjes schreef:De reguliere medicatie geneest Balou ook niet zoals je hebt kunnen lezen, hij wordt er alleen doodziek vanJa, ik heb gelezen dat de reguliere medicatie niet werkt bij Balou, heel vervelend en naar dat hij daar zo ziek van wordt.
sella schreef:Ik denk dat de stelling van is met homeopathie te behandelen dit uitlokte. Alsof het daarmee genezen kan worden.Ik denk ook niet dat Margot bedoelde dat je het er mee kunt genezen.
Was dat maar waar. Dan zouden er heel wat diereigenaren, mensen die het zelf hebben of hun kids, heel gelukkig worden.
sella schreef:Ik denk dat de stelling van is met homeopathie te behandelen dit uitlokte. Alsof het daarmee genezen kan worden.Inderdaad. Ik geloof best in homeopathie, maar het is helaas niet de heilige graal...
Was dat maar waar. Dan zouden er heel wat diereigenaren, mensen die het zelf hebben of hun kids, heel gelukkig worden.
tt-tjes schreef:Vanmorgen heb ik urine weggebracht om te kijken of het nu goed is. Maar helaas, nog steeds bloed in de urine. Geen ontstekingscellen, geen gruis. Dus toch een echo laten maken en urine steriel afgenomen. Op de echo was niets te zien, blaas zag er goed ukt, geen blaasstenen. Prostaat was ook klein. De urine is nu voor een kweek opgestuurd. Maar als daar niets uitkomt wat dan? Nadeel is dat Balou bijna tegen geen enkele AB meer kan en overal ziek van wordt. Hij krijgt nu cranberry capsules en een paar keer per dag zilverwater om te proberen het beter te krijgen. De ontstoken huid op zijn piem is ook nog steeds niet weg, ondanks dagelijk ontsmetten, smeren met honingzalf en surolan. Ik weet het gewoon niet meer.Kan het bloed van verder naar boven komen, nieren/nierbekken?
zou het nou allemaal met Lyme te maken hebben?