Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Margot schreef:Lyme kan je ook homeopatisch behandelen.
Mijn moeder, natuurgeneeskunde en homeopathie gestudeerd, zal dat ontkennen. De reguliere behandeling ondersteunen kan wel heel goed.

Wat een onzin. Ik begin te begrijpen waarom die Vereniging tegen Kwakzalverij bestaat...
Door Hope
src_esther schreef:Mijn moeder, natuurgeneeskunde en homeopathie gestudeerd, zal dat ontkennen. De reguliere behandeling ondersteunen kan wel heel goed.

Wat een onzin. Ik begin te begrijpen waarom die Vereniging tegen Kwakzalverij bestaat...
Hier ook dit gehoord/begrepen.
src_esther schreef:Mijn moeder, natuurgeneeskunde en homeopathie gestudeerd, zal dat ontkennen. De reguliere behandeling ondersteunen kan wel heel goed.

Wat een felle reactie? Snap ik niet helemaal. Ik weet dat Lyme niet te genezen is maar je kunt toch proberen te ondersteunen?
De reguliere medicatie geneest Balou ook niet zoals je hebt kunnen lezen, hij wordt er alleen doodziek van
Laatst gewijzigd door tt-tjes op do 17 nov 2016, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
tt-tjes schreef:Wat een felle reactie? Snap ik niet helemaal. Ik weet dat Lyme niet te genezen is maar je kunt toch probreren te ondersteunen?
De reguliere medicatie geneest Balou ook niet zoals je hebt kunnen lezen, hij wordt er alleen doodziek van
Ik geef je helemaal gelijk . En al zeker op deze leeftijd , dan is kwaliteit van leven zonder al te veel ongemak naar mijn mening van groot belang
tt-tjes schreef:Wat een felle reactie? Snap ik niet helemaal. Ik weet dat Lyme niet te genezen is maar je kunt toch probreren te ondersteunen?
Ik geef toch ook aan dat ondersteunen kan, alleen behandelen niet.
tt-tjes schreef:De reguliere medicatie geneest Balou ook niet zoals je hebt kunnen lezen, hij wordt er alleen doodziek van
Ja, ik heb gelezen dat de reguliere medicatie niet werkt bij Balou, heel vervelend en naar dat hij daar zo ziek van wordt.
Door sella
Ik denk dat de stelling van is met homeopathie te behandelen dit uitlokte. Alsof het daarmee genezen kan worden.
Was dat maar waar. Dan zouden er heel wat diereigenaren, mensen die het zelf hebben of hun kids, heel gelukkig worden.
Ik heb iig besloten om te beginnen met zilverwater te geven. Ik heb net een fles besteld en hoop die morgen binnen te krijgen.
Gisteren heb ik voor zijn blaasontsteking andere cranberry met d-mannose en vitamine C gekocht en ook daar ben ik mee begonnen. En met een hoge dosering goede probiotica.
Nu ik gestopt ben met de AB begint hij zich een klein beetje beter te voelen, alleen lekt hij nog af en toe kleine druppeltjes urine.
Voor de pijn krijgt hij nu een paar dagen tramadol. Dat is het enige waar hij op dit moment redelijk op reageert en niet ziek van wordt.
sella schreef:Ik denk dat de stelling van is met homeopathie te behandelen dit uitlokte. Alsof het daarmee genezen kan worden.
Was dat maar waar. Dan zouden er heel wat diereigenaren, mensen die het zelf hebben of hun kids, heel gelukkig worden.
Ik denk ook niet dat Margot bedoelde dat je het er mee kunt genezen.
sella schreef:Ik denk dat de stelling van is met homeopathie te behandelen dit uitlokte. Alsof het daarmee genezen kan worden.
Inderdaad. Ik geloof best in homeopathie, maar het is helaas niet de heilige graal...

Van mijn moeder weet ik dat er zat homeopaten zijn die beweren dat ongeveer elke ziekte met homeopathie te genezen is en dat is helaas gewoon niet waar. Zij verwees cliënten geregeld door naar de reguliere geneeskunde waarbij ze aangaf wel open te staan om ondersteunende behandeling te geven mocht dat gewenst zijn.
Vanmorgen heb ik urine weggebracht om te kijken of het nu goed is. Maar helaas, nog steeds bloed in de urine. Geen ontstekingscellen, geen gruis. Dus toch een echo laten maken en urine steriel afgenomen. Op de echo was niets te zien, blaas zag er goed ukt, geen blaasstenen. Prostaat was ook klein. De urine is nu voor een kweek opgestuurd. Maar als daar niets uitkomt wat dan? Nadeel is dat Balou bijna tegen geen enkele AB meer kan en overal ziek van wordt. Hij krijgt nu cranberry capsules en een paar keer per dag zilverwater om te proberen het beter te krijgen. De ontstoken huid op zijn piem is ook nog steeds niet weg, ondanks dagelijk ontsmetten, smeren met honingzalf en surolan. Ik weet het gewoon niet meer.
zou het nou allemaal met Lyme te maken hebben?
tt-tjes schreef:Vanmorgen heb ik urine weggebracht om te kijken of het nu goed is. Maar helaas, nog steeds bloed in de urine. Geen ontstekingscellen, geen gruis. Dus toch een echo laten maken en urine steriel afgenomen. Op de echo was niets te zien, blaas zag er goed ukt, geen blaasstenen. Prostaat was ook klein. De urine is nu voor een kweek opgestuurd. Maar als daar niets uitkomt wat dan? Nadeel is dat Balou bijna tegen geen enkele AB meer kan en overal ziek van wordt. Hij krijgt nu cranberry capsules en een paar keer per dag zilverwater om te proberen het beter te krijgen. De ontstoken huid op zijn piem is ook nog steeds niet weg, ondanks dagelijk ontsmetten, smeren met honingzalf en surolan. Ik weet het gewoon niet meer.
zou het nou allemaal met Lyme te maken hebben?
Kan het bloed van verder naar boven komen, nieren/nierbekken?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door