Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Nou ja zeg >:(
Even klagen over het weer. Gisteren werd nog droog weer voorspelt, het regent dus. Dit is nu al een paar dagen achter elkaar. En ik WIL/MOET mijn honden kammen >:(
Dat gaat hem vandaag dus weer niet worden. Er staat nog droog weer voorspelt voor morgen maar of ik het nog geloof, en daarna weer regenseizoen. Maar dat betekent als het droog is morgen dat ik 3 newfies achter elkaar mag doen ::) , erg fijn maar niet heus. Maar ze moeten want ze zijn in de rui, maar had gehoopt vandaag in ieder geval eentje te kunnen doen >:(
Nouja zo maar grote wandeling gaan maken dan maar.
Door dinky89
De bewolking begint zowaar open te breken dus de zon komt er nu door :D

Verder nog niet echt regen gezien hier in het oosten des lands :)
Door eelke
De schutting staat hier heel erg te klapperen. Het ziet er best spannend uit :o vandaag maar niet naar het bos.
Door Mandarijn
De bladeren zijn uit de tuin gewaaid. De boom verder op in de straat zit nog vol blad en die gaat me toch heen en weer op de wind :o :o
Door Els&Flow
Het waait lekker door hier aan de kust. Lopend boodschappen doen was een leuke uitdaging. We hebben het reuzenrad van de pier nog niet voorbij zien komen, maar volgens de weersites is dit een heuse storm. Wij noemen het gewoon een lekker koutje dat voorbij trekt. Die regen mag dan wel weer stoppen, de ochtendwandeling was niet tof met kou, regen, stuifzand en wind tegen.
Door Kallista
Hier valt de schade door de storm gelukkig mee tot nog toe...een flinke dennenboom om.
Stroom doet het nog.
Ik hoop dat het hierbij blijft.
Door - pien -
Het is code geel hier bij de kust.
Het gaat aardig tekeer...de boom zwiept alle kanten op, een paar tortels zitten in de boom te schommelen, bladeren vliegen door de tuin.
Door dinky89
Las net dat het officieel zuidwesterstorm is vandaag. Waait hier ook flink en zag net wat beelden van de kuip met rondvliegende reclame borden :-X

Hopelijk eind van de middag beter, dan moet ik nog op de fiets (als hij er nog staat)
Door Kaio
dinky89 schreef:Las net dat het officieel zuidwesterstorm is vandaag. Waait hier ook flink en zag net wat beelden van de kuip met rondvliegende reclame borden :-X

Hopelijk eind van de middag beter, dan moet ik nog op de fiets (als hij er nog staat)
Nou "flieg" ze!

Hier is het dak van een nachthok eraf gewaaid :o
Door Lizzy
Angelique schreef:Hier is het deksel van de ballenbak afgewaaid ::)
Oef :biggrin2: ! Dus de ballen liggen nu in Duitsland?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door