Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Mandarijn schreef:Hier is het gerommel al weer voorbij. Gelukkig viel het hier mee.
Was vanavond naar de cursus vd brandweer. En daar viel het er echt uit en flink wat onweer en bliksem. Dat was in Midden-Limburg (Echt).
In Weert is de bliksem in geslagen in een huis. Daar moet de brandweer naar toe vanwege de inslag en brand.
Dan was je hier om de hoek. ;)

Zo vandaag fris...en ik moet inpakken, en denk alleen maar trui trui trui, oo ik weet het niet ::)
Door - pien -
eelke schreef:Ik heb benden het raam open (en de klepraampjes en de achterdeur) en de vensterbank een ventilator. Boven en op zolder staan de kamer ook open. Het is idee is dan dat dat ding koude licht van buiten naar binnen blaast en dat dan de warme lucht er via boven uit kan.

En dat werkt wel. Luchtstroom door heel het huis :)
Hmmm, klinkt goed. Ik ga 's kijken hoe we dat hier kunnen fabrieken (hoge achterramen maar ook 2 tuindeuren :yeah:) :D
Door Mandarijn
Kaio schreef:Dan was je hier om de hoek. ;)

Zo vandaag fris...en ik moet inpakken, en denk alleen maar trui trui trui, oo ik weet het niet ::)
Dan heb je vanaf 20u dus ook kunnen genieten van al dat geflits. Om half 10 konden we naar huis. Maar bij de brandweer bus komen ging niet. Zo hard regende het. En toen ik en mijn collega's van Stramproy er eindelijk in zaten met 70km/u over de snelweg. Het was niet te doen. Zoveel water stond er.
Door frodo quin
Hope schreef:Hier in huis nog een dikke 24 graden. Het weer van gisterenavond was pittig, 15 mm regen in minder dan een uur.
Hier geen regen of onweer gezien tot nu toe. Gisteren namiddag begon het ineens te waaien en af te koelen.
Door dinky89
Hope schreef:Hier in huis nog een dikke 24 graden. Het weer van gisterenavond was pittig, 15 mm regen in minder dan een uur.
Ik heb nog aan je moeten denoen toen Deurne weer in het nieuws was met ondergelopen straten door de vele regen :-X

Ben erg blij dat het niet meer zo enorm warm is. Hoop ook dat het volgende week wat afkoelt op kantoor zodat ik me weer kan concentreren :D
Door eelke
Owww wat is het lekker weer! Ik heb eigenlijk toch wel echt zin in de herfst. Eigenlijk is het nog net iets te warm, voor de goede orde.

Lekker weer de houtkachel opstoken :)
Door Hope
Hier ook zalig weer. Heerlijk.
De paarden kunnen eindelijk weer overdag het land op, niet veel te heet en geen ongedierte meer.

Ik vind de herfst ook altijd fijn. En mooi, met al die kleuren.
Door eelke
Ik ben het gras aan het sproeien ;D

Tis toch wat, in september... maar heb gisteren kalk en mest gestrooid. Komende week wordt het nog best warm dus dan zal het nog wel groeien, maar als ik dan nu niet sproei dan gaat de kalk en mest daar niet aan mee helpen natuurlijk.
Door Angelique
eelke schreef:Owww wat is het lekker weer! Ik heb eigenlijk toch wel echt zin in de herfst. Eigenlijk is het nog net iets te warm, voor de goede orde.

Lekker weer de houtkachel opstoken :)

Ik vind het eigenlijk precies goed. Overdag lekker warm, savonds een stuk koeler.
Door eelke
Angelique schreef:Ik vind het eigenlijk precies goed. Overdag lekker warm, savonds een stuk koeler.
Ja maar het is nog net te warm om de houtkachel savonds aan te doen, en ik vind deze temperatuur ook ingewikkeld met wat je nou aan moet doen. Lange broek? Lange mouwen? Trui? Jas?
Door Tanna
eelke schreef:Ja maar het is nog net te warm om de houtkachel savonds aan te doen, en ik vind deze temperatuur ook ingewikkeld met wat je nou aan moet doen. Lange broek? Lange mouwen? Trui? Jas?
Voor mij geen probleem, gewoon in mijn hemmetje. Voorlopig geen lange mouwen of een jas!
Door eelke
Tanna schreef:
Voor mij geen probleem, gewoon in mijn hemmetje. Voorlopig geen lange mouwen of een jas!
Ja gisteren was het ook ff korte broek en hempie. Vanmorgen scheen de zon en dan is het lekker, nu is de zon weg, 14 graden, en dat is dan ineens weer fris. En als dan straks de zon weer terug komt is het weer warm natuurlijk ::)
Door smulpaap
Vandaag voor het eerst de regenjas weer eens aangehad . Het was gelijk een stuk rustiger qua honden , heerlijk zo
Door eelke
Het regent! Al vanaf gisterenavond! Twee keer twee natte honden! Ik wist niet dat het nog bestond!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door