Aprilsnow schreef:Plus 1
Klein klaagje... mijn toetsenbord heeft i neens een andere indeling en ik weet niet waar ik dat moet veranderen (digibetisch)
Shift en ctrl even tegelijk indrukken
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Aprilsnow schreef:Plus 1
Klein klaagje... mijn toetsenbord heeft i neens een andere indeling en ik weet niet waar ik dat moet veranderen (digibetisch)
Lizetta schreef:Wow Pauline, wat een gedoe... Heel veel sterkte! Hopelijk helpt de verhoogde dosis en kunnen ze daarna iets doen.Dreigen met Opta vanwege aanmelding in het bel me niet register. Is het enige waar ze gevoelig voor zijn, maar in de regel dan ook wel heel gevoelig!
Vandaag voor de zoveelste keer gebeld door een callcenter. Als je dacht dat marketing voor particulieren erg is... die voor bedrijven is nog veel erger. Je komt er gewoon niet tussenZelfs niet om te vertellen dat je dus niet het beoogde bedrijf bent, dat je inmiddels al bij de KvK en het betreffende bedrijf hebt aangegeven dat ze het nummer moeten wijzigen etc. We blijken namelijk het oude nummer van een bedrijf te hebben gekregen na de verhuizing
Lizetta schreef:Knuf voor Pauline! Hopelijk komt het straks wel goedVreemd... Nu blijkt er van mijn bestelling toch niets in back order te staan en krijg ik toch alles dit weekend of dinsdag... Eigenlijk geen klaag dus, maar ik vind het wel vreemd
En ook voor Tom: succes, ook zonder duim...
Mijn klaag:
Had meegedaan aan een groepsbestelling bij een winkel voor houten speelgoed. Zou deze week bij hen geleverd worden en dan komend weekend bij ons. Laat de fabrikant gister weten (op de dag van levering dus, terwijl er 2 maanden geleden besteld is!!) dat niet alles leverbaar is en dat er dingen in back-order staanNou weet ik nog niet wat er van mijn (enorme
) levering niet meteen komt, maar ik heb wel een vermoeden... Bij andere winkels was dit onderdeel moeilijk te krijgen, dus ik hoopte er zo wel aan te kunnen komen
Kaela schreef:Dreigen met Opta vanwege aanmelding in het bel me niet register. Is het enige waar ze gevoelig voor zijn, maar in de regel dan ook wel heel gevoelig!Ga ik de volgende keer doen... Werd overigens ook nog door een ander bedrijf gebeld en die waren juist heel begripvol en gingen meteen hun gegevens aanpassen. Het kan dus wel!