Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Aprilsnow schreef:Plus 1

Klein klaagje... mijn toetsenbord heeft i neens een andere indeling en ik weet niet waar ik dat moet veranderen (digibetisch)

Shift en ctrl even tegelijk indrukken
Door sella
Oeh Pauline dat klinkt erg pijnlijk en vervelend.
Slordig dat ze zo laat verder kijken.
Ik duim voor een snelle diagnose en behandeling.
Door Pauline
@meiden: ze gaan wat doen hoor! En de CT-scan in april heeft wel uitgewezen dat het geen kanker is (laat ik het maar gewoon zo zeggen). Maar.... ik zit al sinds half januari met klachten en eigenlijk sinds die tijd op minimale maagzuurremmers (20 mg per dag, wel gewisseld van merk) en de prof wil me nu toch echt eerst op 80 mg per dag zetten. Want die slokdarm, die is niet blij, da's duidelijk. De slang kan er niet door omdat het van binnen opgezwollen en geïrriteerd is (daar gaan ze vanuit, zal uit ervaring zijn). En om eerlijk te zijn voelde ik dat ook supergoed, die irritatie. Bah wat zeer.... Ik heb zitten huilen en jammeren (voelde me een ontzettende kleinzerige pieper, maar kon er echt niets aan doen), was echt niet leuk meer. En zo'n irritatie moet wel heel goed aangepakt worden, want wat niet is kan wel worden weet men ook uit ervaring. Maar daar is nog totaal geen sprake van hoor!!! Als de hoge dosering maagzuurremmers uiteindelijk geen oplossing blijkt, wordt er alsnog een operatie uitgevoerd. Maar men is vanaf het begin eigenlijk al onzeker geweest of een operatie wel echt zou helpen. Ik heb een hele smalle breuk waarin een klein stukje maag klem zit, meestal zijn de breuken veel groter en ligt een halve maag in het middenrif.

Daarnaast is "mijn" syndroom van Stickler bijkomend lastig.... Doordat mijn bindweefsel slapper is dan regulier kan dat ook zo maar maken dat mijn maagophanging niet meer goed is of de slokdarm te slap is geworden en daar is niet veel aan te doen, behalve lapmiddelen. Maar deze prof gaat ook daar achterheen, overleggen met collega's in Amerika die al veel verder zijn met deze "gezellige" afwijking. Bij de operatie had het lastig kunnen worden vanwege het feit dat mijn lijf de neiging heeft tot sterke verlittekening met verklevingen als gevolg. Je zit ook niet te wachten op verklevingen tussen de overgang van je slokdarm naar je maag... en daar had ik best wel over gepiekerd. Vandaar dat ik toch heel erg blij ben met eerst andere opties proberen.
Door sella
Fijn dat er overleg met Amerika is. Wonen meer mensen dus meer hoeveelheden met jouw aandoening dan in nl.
Duimen dat ze nog een goede tip hebben.
Door Lizetta
Wow Pauline, wat een gedoe... Heel veel sterkte! Hopelijk helpt de verhoogde dosis en kunnen ze daarna iets doen.

Vandaag voor de zoveelste keer gebeld door een callcenter. Als je dacht dat marketing voor particulieren erg is... die voor bedrijven is nog veel erger. Je komt er gewoon niet tussen >:( Zelfs niet om te vertellen dat je dus niet het beoogde bedrijf bent, dat je inmiddels al bij de KvK en het betreffende bedrijf hebt aangegeven dat ze het nummer moeten wijzigen etc. We blijken namelijk het oude nummer van een bedrijf te hebben gekregen na de verhuizing :-\
Door Fenixjuh
Ow, balen voor alle zieke kinderen en dieren, beterschap!!
En sterkte Pauline, hopelijk dat je je eindelijk eens beter gaat voelen. .

Ik ben gisteren met mijn auto op een ander gebotst. Niet hard, geen gewonden maar ik ben bang dat ik vanmiddag te horen krijg dat hij niet te helpen is :'(
Mijn lieve mooie toetoet die ik van binnen en buiten ken, duizenden kilometers gereden, net 3 maanden op mijn naam en ik kan ineens niet meer rijden :'( En financieel zit ik er ook niet op te wachten, ik wil geen nieuwe auto, ik wil een huisje kopen >:(
Door Kaela
Lizetta schreef:Wow Pauline, wat een gedoe... Heel veel sterkte! Hopelijk helpt de verhoogde dosis en kunnen ze daarna iets doen.

Vandaag voor de zoveelste keer gebeld door een callcenter. Als je dacht dat marketing voor particulieren erg is... die voor bedrijven is nog veel erger. Je komt er gewoon niet tussen >:( Zelfs niet om te vertellen dat je dus niet het beoogde bedrijf bent, dat je inmiddels al bij de KvK en het betreffende bedrijf hebt aangegeven dat ze het nummer moeten wijzigen etc. We blijken namelijk het oude nummer van een bedrijf te hebben gekregen na de verhuizing :-\
Dreigen met Opta vanwege aanmelding in het bel me niet register. Is het enige waar ze gevoelig voor zijn, maar in de regel dan ook wel heel gevoelig!
Door Lizetta
Lizetta schreef:Knuf voor Pauline! Hopelijk komt het straks wel goed
En ook voor Tom: succes, ook zonder duim...

Mijn klaag:
Had meegedaan aan een groepsbestelling bij een winkel voor houten speelgoed. Zou deze week bij hen geleverd worden en dan komend weekend bij ons. Laat de fabrikant gister weten (op de dag van levering dus, terwijl er 2 maanden geleden besteld is!!) dat niet alles leverbaar is en dat er dingen in back-order staan :-\ Nou weet ik nog niet wat er van mijn (enorme ::) ) levering niet meteen komt, maar ik heb wel een vermoeden... Bij andere winkels was dit onderdeel moeilijk te krijgen, dus ik hoopte er zo wel aan te kunnen komen :'(
Vreemd... Nu blijkt er van mijn bestelling toch niets in back order te staan en krijg ik toch alles dit weekend of dinsdag... Eigenlijk geen klaag dus, maar ik vind het wel vreemd :???:
Door Lizetta
Kaela schreef:Dreigen met Opta vanwege aanmelding in het bel me niet register. Is het enige waar ze gevoelig voor zijn, maar in de regel dan ook wel heel gevoelig!
Ga ik de volgende keer doen... Werd overigens ook nog door een ander bedrijf gebeld en die waren juist heel begripvol en gingen meteen hun gegevens aanpassen. Het kan dus wel!
Door pearlsofpassion
Vincent is weer zieker...

Hij is al 3 weken verkouden. Was te denken want zijn broer en papa zijn ook al tijden verkouden.
Zijn snot was de laatste tijd echter weggezakt tot nog een beetje last in het tweede deel van de nacht , je hoorde een beetje slijmpjes achterin zijn keel en verder niets meer.
Sinds gisteren heeft hij weer veel meer last. Slijmspeeksel , snotneus en dus moeite met ademhalen. Moeilijker drinken ook natuurlijk en meer last van zijn maag. En weer de hele dag door. :-\
Verdorie toch...

Zielig hoor bij zo'n baby van nog geen 5 weken oud...
Door sella
Beterschap met je ventje. Moest niet mogen he zieke kindjes zeker zo klein is zo kwetsbaar.
Door smulpaap
Ach gos , je kleine mensje . beterschap voor Vincent :-*

Wij zagen vanmorgen sinds het overlijden van Amber een E.B aankomen
We zijn de andere kant maar opgegaan . dat kwam even hard aan :'( :'( :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door