Ik heb de grote eer gehad om Brutus zijn staart te mogen aanschouwen.

Ik moet eerlijk zeggen dat toen we binnen kwamen ik heel even dacht dat hij niets om zijn staart had zitten, dus bijdeze even een compliment naar Leo die zo crea bea is geweest. Chapeau

De staart zag er mooi uit, vond ik het was niet echt een gapend gat, maar meer een wond zoals kinderen dat ook hebben als ze op blote knieën gevallen zijn.
Brutus zelf heeft van de spalk totaal geen last, hij zwiept en zwabbert dat ding overal heen en mept zelf de kopjes nog van tafel
Leo en Lizzy, als ik jullie was zou ik even helemaal niets doen (ook geen smeerseltjes of wat dan ook) aan de staart, vandaag niet, morgen niet en dan maandag even kijken hoe het is.
Ook zou ik proberen nog even uitstel van amputatie te krijgen. Ik heb namelijk een heel flauw vermoeden dat het best goed gaat komen, maar dat er iets te veel mee gepruttelt is. Niet dat jullie het verkeerd hebben gedaan, och nee absoluut niet, maar misschien is het beter om het gewoon even zelf te laten betijen. Dat de natuur even zelf zijn werk gaat doen. Zeg maar.
Ben weer lekker duidelijk maar niet heus

, toch hoop ik dat het snel beter gaat met Brutus .
Dikke