Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fenixjuh schreef:Niet echt een baalmomentje, maar zeker geen geluksmoment, wel erg mooi om te delen, dus dan maar hier.....Triest nieuws, maar ik moet wel glimlachen met wat je over haar vertelt. Ze klinkt als een bijzondere en sterke vrouw. Veel sterkte met het verlies
Vorige week dinsdag is oma opgenomen met een dubbele longontsteking en nierfalen(oma had al een zwak hart). We dachten dat ze dood ging, maar woensdag toch goed uit de nacht gekomen, was ze boos. Opgesloten zonder krant en Iphone, dat doe je een 95-jarige toch niet aan?![]()
![]()
Vrijdag vond oma het genoeg, ze zei dat de arts maar moest stoppen. Toen hij zei dat ze zonder antibiotica zeker dood ging, zei ze dat dat de bedoeling was. Vrijdagavond heeft oma van iedereen afscheid genomen. Toen wij in het ziekenhuis kwamen werd ze even wakker gemaakt voor ons. Er had ook nog iemand gebeld, of dat ook nog even mocht.
Het was zo bijzonder, oma heeft van iedereen in real-life of via facetime afscheid genomen, en toen moesten we wachten... Ze is zaterdag op zondagnacht in het bijzijn van haar kinderen overleden.![]()
frodo quin schreef:Triest nieuws, maar ik moet wel glimlachen met wat je over haar vertelt. Ze klinkt als een bijzondere en sterke vrouw. Veel sterkte met het verliesOma gaan we zeker niet snel vergeten
Els&Flow schreef:Flow had steeds last van 1 oor. Vanmorgen naar de da geweest, nuchter voor de zekerheid. En jawel, oor moest gespoeld. Flow is een enorme drama queen, dus zonder roesje ging het absoluut niet. Onder narcose geweest, oor gespoeld. Een grote berg bloed kwam eruit, troep.. wat moet die griet een pijn hebben gehad. We zijn inmiddels weer thuis, ze is nog wat suf en ziet nog roze olifantjes in paarse tutu´s maar ik denk dat ze thuis sneller opknapt dan in een uitslaap kamertje bij mijn dierenarts. Die ongelofelijk lief was voor haar en voor mij. Ik mocht erbij blijven en bij haar blijven tot ze goed genoeg wakker was om de auto in te gaan.Auw, arme meid
Al met al loopt de dag anders dan gepland, maar ook dat went.