Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fenixjuh
Niet echt een baalmomentje, maar zeker geen geluksmoment, wel erg mooi om te delen, dus dan maar hier.....
Vorige week dinsdag is oma opgenomen met een dubbele longontsteking en nierfalen(oma had al een zwak hart). We dachten dat ze dood ging, maar woensdag toch goed uit de nacht gekomen, was ze boos. Opgesloten zonder krant en Iphone, dat doe je een 95-jarige toch niet aan? ::) >:(

Vrijdag vond oma het genoeg, ze zei dat de arts maar moest stoppen. Toen hij zei dat ze zonder antibiotica zeker dood ging, zei ze dat dat de bedoeling was. Vrijdagavond heeft oma van iedereen afscheid genomen. Toen wij in het ziekenhuis kwamen werd ze even wakker gemaakt voor ons. Er had ook nog iemand gebeld, of dat ook nog even mocht.
Het was zo bijzonder, oma heeft van iedereen in real-life of via facetime afscheid genomen, en toen moesten we wachten... Ze is zaterdag op zondagnacht in het bijzijn van haar kinderen overleden. :) :'(
Door frodo quin
Fenixjuh schreef:Niet echt een baalmomentje, maar zeker geen geluksmoment, wel erg mooi om te delen, dus dan maar hier.....
Vorige week dinsdag is oma opgenomen met een dubbele longontsteking en nierfalen(oma had al een zwak hart). We dachten dat ze dood ging, maar woensdag toch goed uit de nacht gekomen, was ze boos. Opgesloten zonder krant en Iphone, dat doe je een 95-jarige toch niet aan? ::) >:(

Vrijdag vond oma het genoeg, ze zei dat de arts maar moest stoppen. Toen hij zei dat ze zonder antibiotica zeker dood ging, zei ze dat dat de bedoeling was. Vrijdagavond heeft oma van iedereen afscheid genomen. Toen wij in het ziekenhuis kwamen werd ze even wakker gemaakt voor ons. Er had ook nog iemand gebeld, of dat ook nog even mocht.
Het was zo bijzonder, oma heeft van iedereen in real-life of via facetime afscheid genomen, en toen moesten we wachten... Ze is zaterdag op zondagnacht in het bijzijn van haar kinderen overleden. :) :'(
Triest nieuws, maar ik moet wel glimlachen met wat je over haar vertelt. Ze klinkt als een bijzondere en sterke vrouw. Veel sterkte met het verlies :-*
Door Fenixjuh
frodo quin schreef:Triest nieuws, maar ik moet wel glimlachen met wat je over haar vertelt. Ze klinkt als een bijzondere en sterke vrouw. Veel sterkte met het verlies :-*
Oma gaan we zeker niet snel vergeten :) Alles op haar manier, zelfs haar dood heeft ze zelf gekozen.. :) Wel jammer dat ik nu nooit meer kan vertellen over mijn oma van 95 met facebook, een ifone en skype ::) ;)
Mijn vriend had een oma, daar kon je op bezoek gaan want het mensje deed niets anders dan op haar stoel zitten. Oma was vorig weekend nog op de housewarming van mijn broer en maandag nog naar een tentoonstelling. Ik kon niet zonder afspraak naar oma, want dan had ze al wat anders gepland. :) Ze had, ondanks dat ze weinig kon, nog een heel mooi leven, en nu dus ook een mooie dood.
Voor ons is het goed zo :)
Door jasmijn
Gecondoleerd

Ik ken het gevoel van je grootouders verliezen op hun voorwaarde, die van mij zijn in 1 week gegaan.

Ondanks het verdriet was ik ook heel dankbaar, opa kon niet zonder oma en gelukkig heeft hij dat ook niet meer bewust mee gemaakt :)
Door dinky89
Gecondoleerd Fenixje. Wat fijn dat ze zo heerlijk bezig was en zelfs met haar tijd mee ging :)
Voor de opa van mijn vriend (ook 95) is pinnen al enorm nieuwerwets. Zijn oma heeft dan ook wel eens gezegd dat het niet meer zo hoeft omdat ze niet meer van deze tijd zijn ::)
Mijn opa heeft juist een ipad gekregen voor zijn 80e verjaardag waar hij erg blij mee is (al is het maar om te kijken of het gaat regenen om op pad te gaan :cool: ).

Hier duidelijk een kat in huis. Had krabton gekocht voor naast de krabpaal zodat ze er makkelijker af kon komen. Leg je snoepje er op en er in, wordt die gepakt en meegenomen. 'je denkt toch niet dat ik op die krabton ga' ::)
Door Pauline
Gecondoleerd met het verlies van je oma, een bijzondere vrouw is gegaan, dat is mij wel duidelijk.

Wij zijn vooral druk met opruimen, inpakken, overpakken, weggooien, schoonmaken, opschuiven, doorschuiven en weet ik wat al niet meer.... Maar het gaat goed komen, al was het alleen maar omdat Eddie bijzonder goed is in doorpakken! Ik begin donderdag wel met de halve maantjes van de trap te steken!
Door Els&Flow
Flow had steeds last van 1 oor. Vanmorgen naar de da geweest, nuchter voor de zekerheid. En jawel, oor moest gespoeld. Flow is een enorme drama queen, dus zonder roesje ging het absoluut niet. Onder narcose geweest, oor gespoeld. Een grote berg bloed kwam eruit, troep.. wat moet die griet een pijn hebben gehad. We zijn inmiddels weer thuis, ze is nog wat suf en ziet nog roze olifantjes in paarse tutu´s maar ik denk dat ze thuis sneller opknapt dan in een uitslaap kamertje bij mijn dierenarts. Die ongelofelijk lief was voor haar en voor mij. Ik mocht erbij blijven en bij haar blijven tot ze goed genoeg wakker was om de auto in te gaan.
Al met al loopt de dag anders dan gepland, maar ook dat went.
Door frodo quin
Els&Flow schreef:Flow had steeds last van 1 oor. Vanmorgen naar de da geweest, nuchter voor de zekerheid. En jawel, oor moest gespoeld. Flow is een enorme drama queen, dus zonder roesje ging het absoluut niet. Onder narcose geweest, oor gespoeld. Een grote berg bloed kwam eruit, troep.. wat moet die griet een pijn hebben gehad. We zijn inmiddels weer thuis, ze is nog wat suf en ziet nog roze olifantjes in paarse tutu´s maar ik denk dat ze thuis sneller opknapt dan in een uitslaap kamertje bij mijn dierenarts. Die ongelofelijk lief was voor haar en voor mij. Ik mocht erbij blijven en bij haar blijven tot ze goed genoeg wakker was om de auto in te gaan.
Al met al loopt de dag anders dan gepland, maar ook dat went.
Auw, arme meid :( . Veel beterschap voor Flow.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door