Hope schreef:
Correctie: jij MOET helemaal niks! Echt niet, laat je dat niet wijsmaken, door niets of niemand.
Voor meer info, stuur maar een pb.
Mijn klaag: wij hebben nog steeds geen werkende keuken, dat begint nu toch wel bijzonder te irriteren. Keuken is twee weken geleden geplaatst...
Ik weet dat ik niets moet, dat maakt het zo frustrerend. Ik weet heel goed wat ik wil en waarom. Geeft ook geen risico, zelfs minder....
Het was de 1e keer dat ik haar zag. Uiteindelijk beslist de arts. Dus als ik het die wel duidelijk kan maken wat de bedoeling is, valt het allemaal wel mee. Maar het was een onprettige ervaring....
Ik beval in het ziekenhuis vanwege de hypermobiliteit. Dit geeft namelijk een kans dat ik belangrijke dingen (rug of heupen) uit de kom pers en dan moet er ingegrepen worden. En ik heb 30% kans op hevige nabloeding. Dus het is voor de zekerheid dat ik in het ziekenhuis zou bevallen. Voor als het mis gaat en die kans is bij mij veel groter dan bij anderen...
Maar als ze zo doorgaan, wordt het iets anders! Ik ga me niet laten dicteren wat ik 'moet' doen...