Kim_S schreef:De wespen zijn hun pas uitgebrande nest aan het herstellen. Met zijn 50-enDe etterbakken!!! Sterkte met de strijd
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:De wespen zijn hun pas uitgebrande nest aan het herstellen. Met zijn 50-enDe etterbakken!!! Sterkte met de strijd
Siberienne schreef:Ik heb een blaar van mijn rubberlaarzenoja echt?![]()
Opent wel perspectieven; nu moet ik wel nieuwe laarzen. Hoort 't misschien toch niet in klaagtopic
eelke schreef:Je mag altijd een laarzen topic openen, die zijn echt altijd welkom!
hannabelgje schreef:Vannacht gedroomd dat ik Wasabi in had laten slapen om plaats te maken voor een andere kat. Daarna had ik er spijt van. Bah wat een rotdroom. Wasabi is mijn lieve kereltje die ik echt niet kan missen. Het laat me ff niet los vandaag.![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
hannabelgje schreef:Vannacht gedroomd dat ik Wasabi in had laten slapen om plaats te maken voor een andere kat. Daarna had ik er spijt van. Bah wat een rotdroom. Wasabi is mijn lieve kereltje die ik echt niet kan missen. Het laat me ff niet los vandaag.Wat een verschrikkelijke droom, en ja, daar kan je écht wel even mee rondlopen![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk