Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Kim_S schreef:De wespen zijn hun pas uitgebrande nest aan het herstellen. Met zijn 50-en >:(
De etterbakken!!! Sterkte met de strijd
Door Siberienne
Ik heb een blaar van mijn rubberlaarzen >:(

Opent wel perspectieven; nu moet ik wel nieuwe laarzen. Hoort 't misschien toch niet in klaagtopic
Door Kaio
Siberienne schreef:Ik heb een blaar van mijn rubberlaarzen >:(

Opent wel perspectieven; nu moet ik wel nieuwe laarzen. Hoort 't misschien toch niet in klaagtopic
oja echt?
Die "modieuze"rubberlaarzen van mij hadden mijn blaargevoelige voeten niks van.
eelke schreef:Je mag altijd een laarzen topic openen, die zijn echt altijd welkom! :biggrin2:
:dribble:

Mijn radertjes hebben overuren gemaakt vanwege Maci, en nu ben ik dus heel moe en tegenlijkertijd heel wakker, stuiter dus. Lekkere combi!
Door hannabelgje
Vannacht gedroomd dat ik Wasabi in had laten slapen om plaats te maken voor een andere kat. Daarna had ik er spijt van. Bah wat een rotdroom. Wasabi is mijn lieve kereltje die ik echt niet kan missen. Het laat me ff niet los vandaag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
hannabelgje schreef:Vannacht gedroomd dat ik Wasabi in had laten slapen om plaats te maken voor een andere kat. Daarna had ik er spijt van. Bah wat een rotdroom. Wasabi is mijn lieve kereltje die ik echt niet kan missen. Het laat me ff niet los vandaag. Afbeelding

Ohw bah, dan blijft dat nare gevoel hangen he? Bewijst maar weer eens dat dromen niet altijd je onderbewuste gedachten weergeven want dit zijn je gedachten helemaal niet. Valt onder de categorie "nachthengst". Snel vergeten maar. Extra knuffel voor je manneke (en voor jou)
Door cath
hannabelgje schreef:Vannacht gedroomd dat ik Wasabi in had laten slapen om plaats te maken voor een andere kat. Daarna had ik er spijt van. Bah wat een rotdroom. Wasabi is mijn lieve kereltje die ik echt niet kan missen. Het laat me ff niet los vandaag. Afbeelding

Wat een verschrikkelijke droom, en ja, daar kan je écht wel even mee rondlopen :(
Door constance.blokzijl
Ik wil meedoen voor de kaartjes van Robbie Williams bij q Music. Kan mijn telefoon geen 0909 nummers bellen, en ik heb alleen mobiel..... Nu kan ik dus niet meedoen, morgen via ziggo kijken of zij dat kunnen oplossen, waarschijnlijk staat het geblokkeerd
Door Spikkelneus
Getsie, er lag vanochtend een flinke plas diarree in de woonkamer.
Poep uit de v-groef van je parket peuteren is niet leuk.
En het stinkt hier :-\

En een zieke hond is zielig
Door Fenixjuh
Gisteren ging het slecht met oma, mijn vader wilde er naartoe. Ik wilde mee rijden maar mijn tantes wilde geen mensen om het bed omdat oma dan zou stoppen met vechten, dus ging hij alleen.
Een uur later kon ik mijn vader in Arnhem ophalen ivm een aanrijding en toen ging het ineens nog slechter dus ik hem maar naar Breda gereden en mijn vader daar achter gelaten. Als ze overlijdt was hij er in elk geval bij om afscheid te nemen.
Ik was vannacht om half 3 thuis en ik heb nu nergens zin in terwijl ik eigenlijk zou hardlopen >:(
Door jasmijn
O wat naar allemaal fenixjuh :'(

Dit soort dingen zijn zo naar, heel veel strekte er mee :bigarmhug: :bigarmhug:
Door doranto
Bah! :'( Je hebt zo van die periodes....pffff hoop dat er snel weer fijnere tijden komen! Sterkte! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door