Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Els&Flow schreef:Flow is boos. Heel boos. Op mij. Ze heeft heel veel praatjes de laatste tijd, doet waar ze zelf zin in heeft, komt pas als ze klaar is met wat ze aan het doen was, ligt op de bank en wil er dan niet meer vanaf..Oh dat is zo herkenbaar! Dat heb ik met Sverre ook. Alleen is dat zo'n goede ziel, dat hij het me niet kwalijk neemt...kortom: alle privileges zijn ingetrokken. Er word niet meer op de bank gehangen en er zit een lange lijn tussen haar en mij in als we buiten zijn.
Ze heeft me genomineerd voor stomste vrouwtje van het jaar.
![]()
Els&Flow schreef:Flow is boos. Heel boos. Op mij. Ze heeft heel veel praatjes de laatste tijd, doet waar ze zelf zin in heeft, komt pas als ze klaar is met wat ze aan het doen was, ligt op de bank en wil er dan niet meer vanaf..kortom: alle privileges zijn ingetrokken. Er word niet meer op de bank gehangen en er zit een lange lijn tussen haar en mij in als we buiten zijn.
Ze heeft me genomineerd voor stomste vrouwtje van het jaar.
![]()
Pauline schreef:Ik begin mezelf terug te vinden en daarmee ook de rust om weer te gaan mozaïeken. En dat resulteerde vorige week in dit:Ooooh wat leuk. Ik ben er onlangs ook mee begonnen en vind echt zo leuk om te doen. Ik houd ook van kleurig
En met een paar waxinelichthouders erop staat het zo:
Voeg staat me nog niet aan, die ga ik van de week schilderen in een andere kleur.
Maar het is vast niet duidelijk dat ik van kleur houd.....![]()
![]()