Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
:bigarmhug: voor Atz!

Dagje vrij, zo ongeveer de helft gedaan van wat er op de planning stond. ::) In plaats daarvan weer eens even rustig op de bank gezeten met een boek. :)
Als mensen horen dat je in een bibliotheek werk zeggen ze vaak: 'dan lees jij zeker wel veel hè? ' Nou nee, geen tijd voor. :D ;D
Door Els&Flow
Flow is boos. Heel boos. Op mij. Ze heeft heel veel praatjes de laatste tijd, doet waar ze zelf zin in heeft, komt pas als ze klaar is met wat ze aan het doen was, ligt op de bank en wil er dan niet meer vanaf.. :rant: kortom: alle privileges zijn ingetrokken. Er word niet meer op de bank gehangen en er zit een lange lijn tussen haar en mij in als we buiten zijn. :boo: Ze heeft me genomineerd voor stomste vrouwtje van het jaar. ::) :biggrin2:
Els&Flow schreef:Flow is boos. Heel boos. Op mij. Ze heeft heel veel praatjes de laatste tijd, doet waar ze zelf zin in heeft, komt pas als ze klaar is met wat ze aan het doen was, ligt op de bank en wil er dan niet meer vanaf.. :rant: kortom: alle privileges zijn ingetrokken. Er word niet meer op de bank gehangen en er zit een lange lijn tussen haar en mij in als we buiten zijn. :boo: Ze heeft me genomineerd voor stomste vrouwtje van het jaar. ::) :biggrin2:
Oh dat is zo herkenbaar! Dat heb ik met Sverre ook. Alleen is dat zo'n goede ziel, dat hij het me niet kwalijk neemt...
Succes met Flowie
Door Siberienne
Els&Flow schreef:Flow is boos. Heel boos. Op mij. Ze heeft heel veel praatjes de laatste tijd, doet waar ze zelf zin in heeft, komt pas als ze klaar is met wat ze aan het doen was, ligt op de bank en wil er dan niet meer vanaf.. :rant: kortom: alle privileges zijn ingetrokken. Er word niet meer op de bank gehangen en er zit een lange lijn tussen haar en mij in als we buiten zijn. :boo: Ze heeft me genomineerd voor stomste vrouwtje van het jaar. ::) :biggrin2:

Het heerst blijkbaar; hier had Shadow kuren. Mooiste; meneer gaat achter in de serre staan, blaft naar Spot dat 'ie moet komen. Maar die lag heerlijk bij mij te kroelen op de bank. Shad roept zijn speelgoed voor de 2e keer, Spot staat zuchtend op. Waarop Shadow naar de bank stuift en de plek van Spot inneemt en mij aankijkt met de blik 'nu aaien, nu! Mijn buik graag!'

Uuuuuuhm, ik dacht het niet meneer S. Van de bank af gestuurd. Hij heeft de rest vd avond gemokt in zijn mand.....
Door jasmijn
O het heerst dus blijkbaar, haku stak gister avond ook geregeld zijn middel vingertje naar me op >:(
Dus die mocht ook weer aan de lijn gaan wandelen, hij is net als flow heel boos daarom
Door Pauline
Ik begin mezelf terug te vinden en daarmee ook de rust om weer te gaan mozaïeken. En dat resulteerde vorige week in dit:

Afbeelding

En met een paar waxinelichthouders erop staat het zo:

Afbeelding

Voeg staat me nog niet aan, die ga ik van de week schilderen in een andere kleur.

Maar het is vast niet duidelijk dat ik van kleur houd..... ;D ;D ;D
Door Siberienne
Pauline schreef:Ik begin mezelf terug te vinden en daarmee ook de rust om weer te gaan mozaïeken. En dat resulteerde vorige week in dit:

Afbeelding

En met een paar waxinelichthouders erop staat het zo:

Afbeelding

Voeg staat me nog niet aan, die ga ik van de week schilderen in een andere kleur.

Maar het is vast niet duidelijk dat ik van kleur houd..... ;D ;D ;D
Ooooh wat leuk. Ik ben er onlangs ook mee begonnen en vind echt zo leuk om te doen. Ik houd ook van kleurig :) . Ik vind het heerlijk maar moet inderdaad wel wat rust in mijn hoofd hebben. Dit weekend een schaal afgemaakt waar ik eigenlijk niet helemaal tevreden over ben omdat 't net wat te snel / slordig was.. ik ben ook nogal onhandig met de lijm. Hoe doe jij dat zonder dat de hele bovenkant vd tegels ook meteen onder zit?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door