Hoe gaat het nu verder met haar?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zurca schreef:Wat fijn dat er wat vlees op d'r botjes komtNaar omstandigheden best goed. Zes jaar ellende ben je niet in 4 weken kwijt, dus het gaat heel langzaam, met mini-stapjes vooruit.![]()
Hoe gaat het nu verder met haar?
Spikkelneus schreef:Naar omstandigheden best goed. Zes jaar ellende ben je niet in 4 weken kwijt, dus het gaat heel langzaam, met mini-stapjes vooruit.Nee een naar verleden raak je niet snel kwijt...nooit zelfs merk ik nu (pas) aan Ziggy...
Sinds gister heeft ze een nieuwe Bachbloesem-mix en daar merk ik vandaag al verschil van. Ze is nog niet eerder zo opgewekt en geïnteresseerd geweest als vandaag. Ook heeft ze vandaag voor het eerst met haar rug naar me toe naar buiten liggen kijken, dus ze begint me iets te vertrouwen.
Manlief vindt ze nog steeds doodeng jammer genoeg. Buiten (en donker en verkeer) gaat steeds beter, de schrikreacties nemen af en het herstel gaat vlotter. Ik ben best tevreden met hoe het gaat.
Spikkelneus schreef:Naar omstandigheden best goed. Zes jaar ellende ben je niet in 4 weken kwijt, dus het gaat heel langzaam, met mini-stapjes vooruit.Fijn dat het ietsje beter gaat...
Sinds gister heeft ze een nieuwe Bachbloesem-mix en daar merk ik vandaag al verschil van. Ze is nog niet eerder zo opgewekt en geïnteresseerd geweest als vandaag. Ook heeft ze vandaag voor het eerst met haar rug naar me toe naar buiten liggen kijken, dus ze begint me iets te vertrouwen.
Manlief vindt ze nog steeds doodeng jammer genoeg. Buiten (en donker en verkeer) gaat steeds beter, de schrikreacties nemen af en het herstel gaat vlotter. Ik ben best tevreden met hoe het gaat.
eelke schreef:Burn m*****f***** burn.Jaaaaa dat liedje heb ik ook in mijn hoofd![]()
Nu zit ik met the bloodhound gang in mijn hoofd. Niet erg op zich.
Kim_S schreef:Jaaaaa dat liedje heb ik ook in mijn hoofd![]()
Vieze rotbeesten! Was gewoon een mega-nest in onze tuinEr zwermen er wel 100 boven het vuur