Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Spikkelneus
zurca schreef:Wat fijn dat er wat vlees op d'r botjes komt :-*
Hoe gaat het nu verder met haar?
Naar omstandigheden best goed. Zes jaar ellende ben je niet in 4 weken kwijt, dus het gaat heel langzaam, met mini-stapjes vooruit.
Sinds gister heeft ze een nieuwe Bachbloesem-mix en daar merk ik vandaag al verschil van. Ze is nog niet eerder zo opgewekt en geïnteresseerd geweest als vandaag. Ook heeft ze vandaag voor het eerst met haar rug naar me toe naar buiten liggen kijken, dus ze begint me iets te vertrouwen.
Manlief vindt ze nog steeds doodeng jammer genoeg. Buiten (en donker en verkeer) gaat steeds beter, de schrikreacties nemen af en het herstel gaat vlotter. Ik ben best tevreden met hoe het gaat.
Door zurca
Spikkelneus schreef:Naar omstandigheden best goed. Zes jaar ellende ben je niet in 4 weken kwijt, dus het gaat heel langzaam, met mini-stapjes vooruit.
Sinds gister heeft ze een nieuwe Bachbloesem-mix en daar merk ik vandaag al verschil van. Ze is nog niet eerder zo opgewekt en geïnteresseerd geweest als vandaag. Ook heeft ze vandaag voor het eerst met haar rug naar me toe naar buiten liggen kijken, dus ze begint me iets te vertrouwen.
Manlief vindt ze nog steeds doodeng jammer genoeg. Buiten (en donker en verkeer) gaat steeds beter, de schrikreacties nemen af en het herstel gaat vlotter. Ik ben best tevreden met hoe het gaat.
Nee een naar verleden raak je niet snel kwijt...nooit zelfs merk ik nu (pas) aan Ziggy...
Wel heel fijn en heel knap van haar dat ze kleine stapjes vooruit gaat. Hopelijk gaat ze spoedig doorkrijgen dat niet alle mannen kwaad in de zin hebben en zal ze je man ook gaan vertrouwen.
Een, voorzichtige, knuffel voor je mooie meisje :-* (en als je dan toch bezig ben deel dan aan de andere ook maar een knuffel uit :biggrin2: )
Door - pien -
Spikkelneus schreef:Naar omstandigheden best goed. Zes jaar ellende ben je niet in 4 weken kwijt, dus het gaat heel langzaam, met mini-stapjes vooruit.
Fijn dat het ietsje beter gaat...
Door eelke
Doe ik de mijne ook nog even, we waren in het bos! Nog geen idee of het ook een goed idee was, en een rondje van nog geen kwartier is natuurlijk ook flut, maar we waren er!

Afbeelding
Door Kim_S
eelke schreef:Burn m*****f***** burn. Afbeelding

Nu zit ik met the bloodhound gang in mijn hoofd. Niet erg op zich.
Jaaaaa dat liedje heb ik ook in mijn hoofd :cool:
Vieze rotbeesten! Was gewoon een mega-nest in onze tuin :-X Er zwermen er wel 100 boven het vuur :o
Door Siberienne
Kim_S schreef:Jaaaaa dat liedje heb ik ook in mijn hoofd :cool:
Vieze rotbeesten! Was gewoon een mega-nest in onze tuin :-X Er zwermen er wel 100 boven het vuur :o

Fijn. Ik nou ook. En meteen de bijbehorende beelden uit Fahrenheit 9/11

Dus ik gooi er even een idyllisch herfstplaatje tegenaan van onze bloedrode acer Afbeelding
Door Spikkelneus
In het kader van de TTouch maken we een beginnetje met bodywraps. Nu nog met een sjaal van mij, gewoon losjes neergelegd om te wennen aan het gevoel. Ik vind het vooral heel erg Marco Borsato!

Afbeelding
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door